سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام صفی خانی

حوزه/ حجت الاسلام صفی خانی تصریح کرد: نباید به صرف این که کتاب و یا برشورهایی در رابطه با شهدای روحانیت به چاپ برسانیم، کار را تمام شده بدانیم، بلکه باید در قالب فیلم و سریال زندگی ارزشمند و ماندگار شهدا را به خوبی به نسل جوان بشناسانیم.

بهگزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علا الدین صفی خانی، امروز در جلسه کنگره شهدای استان قزوین که در سالن اجتماعات معراج شهدا قزوین برگزار شد، گفت: برای حفظ عزت و استقلال نظام جمهوری اسلامی مسئولان و مردم باید در مسیر اهداف شهدا گام بردارند.

وی افزود: رزمندگان اسلام با آغاز جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی برای دفاع از میهن اسلامی از خانواده، فرزندان و خون خود گذشتند و استقلال و امنیت را به ملت ایران هدیه کردند.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا باید در راس امور بنیاد شهید و دستگاه های استانی قرار گیرد، چراکه شهدا، ایثارگران و جانبازان، پرورش یافته خانواده های اسلامی و انقلابی است.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: احترام مردم و نسل جوان به ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس، نشانگر آن است که ملت پای عهد و آرمان خود ایستاده و به ارزش‌های مکتبی پایبند است.

وی اظهارکرد: خانواده های معظم شهدا و جانبازان حق زیادی برگردن ملت ایران دارند و همه ما باید قدردان آنان باشیم.

حجت الاسلام صفی خانی خانواده های معظم شهدا را بازوی توانمند و معنوی ترین پشتوانه اعتقادی برای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: شهیدان افراد برگزیده خداوند بودند و تمام وجودشان سرشار از عشق به خدا و ایمان به راهی بود که طی کردند..

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین در رابطه با برگزاری کنگره 3500 شهید استان قزوین در آبان ماه سال جاری، بیان کرد: در این کنگره در رابطه با شهدای روحانیت فعالیت هایی شده، ولی هنوز ابعاد حضور ارزشمند شهدای روحانی استان در جبهه ها حق علیه باطل به خوبی تبیین نشده که باید تلاش ها برای شناسایی بهتر این شهدای والامقام صورت گیرد.

حجت الاسلام صفی خانی تصریح کرد: نباید به صرف این که کتاب و یا برشورهایی در رابطه با شهدای روحانیت به چاپ برسانیم، کار را تمام شده بدانیم، بلکه باید در قالب فیلم و سریال زندگی ارزشمند و ماندگار شهدا را به خوبی به نسل جوان بشناسانیم.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: خوشبختانه واحد رسانه ای حوزه علمیه قزوین در بخش فیلم مستند به خوبی توانسته برخی از شهدای روحانیت استان قزوین را معرفی کند که این تلاش ها باید درطول سال ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha