سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
استاندار قم

حوزه/ استاندار قم خواستار استفاده از ظرفيت كارشناسي صاحبنظران و پيشكسوتان حوزه ي جنگ تحميلي در طراحي و اجراي موزه دفاع مقدس قم شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» سید مهدی صادقی استاندار قم، در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، با تأکید بر ظرفیت استان قم برای اجرای پروژه موزه دفاع مقدس در سطحی ویژه، اظهار کرد: باید برای اجرای طرح پیشنهادی، ملزومات مورد نیاز در چارچوب تعریف شده طرح، مهیا شود و همه دستگاه ها با انجام وظايف خود و با هماهنگی کامل در راستاي تكميل این پروژه اقدام کنند.

وی اقدامات صورت گرفته در بخش های فرهنگی، ترافیکی، امنیتی و طراحی پروژه موزه دفاع مقدس را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: باید در چیدمان موضوعات مد نظر و بیان واقعیات دفاع مقدس با استفاده از نظرات کارشناسان و نیز استفاده از دانسته های پیشکسوتان دفاع مقدس، طرحی تعریف و اجرا شود که اثرگذاری عمیقی داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، آماده سازی زیرساخت های  مورد نیاز اجرای پروژه موزه دفاع مقدس را مورد تأکید قرار داد و افزود: شرکت برق استان موظف است تا انشعابات مورد نیاز برای اجرایی شدن این طرح را عملیاتی کند.

استاندار قم همچنین با اشاره به کارگروه های مشخص شده در آیین نامه اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، تصریح کرد: در صورت امکان و برای افزایش بهره وری این کارگروه های هفت گانه ادغام شوند تا برای اجرای موارد مورد نظر حداکثر کارایی را داشته باشند.

صادقی با بیان ساختار هیأت امنایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: هرچه در تصمیم گیری ها و کارشناسی کار از ظرفیت های مردمی بهره بریم، نتیجه نهایی، پروژه ای برخواسته از نظر و اعتقاد مردم خواهد بود که اثر گذاری به مراتب بیشتری خواهد داشت.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه ضمن بیان آیین نامه اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، برنامه های اجرای پروژه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تشریح شد.

همچنین توضیحاتی پیرامون تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس و تدوین نقش دولت در دفاع مقدس برای حاضرین در جلسه ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha