چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اژه ای

حوزه/ حجت الاسلام اژه ای گفت: واقعه شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲ یار ایشان در هفتم تیر، در حقیقت پیروزی خون بر نفاق بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام مهدی اژه ای برادر شهید اژه ای از شهدای واقعه هفتم تیر، پیش از ظهر امروز در نشست خبری، اظهار کرد: تبیین شخصیت شهید بهشتی که در راس شهدای هفتم تیر است، برای نسل جوان حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه شهید بهشتی اهل شعار و حرف نبود و عمل می کرد، گفت: اقدامات فاخر و ماندگار شهید بهشتی برای نظام اسلامی و پس از انقلاب اسلامی در تاریخ ماندگار است.

حجت الاسلام اژه ای با اشاره به تصمیمات و اقدامات شهید بهشتی همچون تدوین قانون اساسی، ایجاد ساختار قوه قضاییه، تثبیت سپاه پاسداران با تصویب در مجلس شورای اسلامی و قرار ندادن صداو سیما ذیل هیچ یک از قوه های سه گانه نظام و حفظ استقلال آن، تصریح کرد: امروز شاهد برکات این تصمیات و اقدامات و خدمات شهید بهشتی هستیم.

وی با تاکید بر مظلومیت شهید بهشتی در دوران حیاتش، عنوان کرد: شهید بهشتی همواره بر امر کادرسازی و تربیت نیرو برای انقلاب اسلامی در همه ابعاد تاکید داشت، تشکیل حزب جمهوری اسلامی با همین هدف بود.

برادر شهید اژه ای عنوان کرد: شهید بهشتی بر امر کار جمعی کردن و تاکید بر امور تشکیلاتی اصرار داشت، این امر امروز در بین مسئولین نظام ماباید پررنگ تر شود، چرا که عمدتا مردم ایران فرد گرا هستند و این مشکل ساز است.

وی افزود: شخصیت شهید بهشتی یک شبه شکل نگرفت، بلکه یکسری امتیازاتی در وجود این شهیبد از دوران نوجوانی بود که او را ممتاز می کرد، روحیه ضد استبدادی، اخلاق مداری و اهل تفکر و دانش از جمله این خصایص است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha