شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام میناپور

مدیر حوزه علمیه استان لرستان از آغاز انجام مصاحبه های شفاهی برای ۲۰۰ پذیرفته شده آزمون کتبی ورود به حوزه علمیه این استان خبر داد .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اعلام این مطلب گفت: انجام مصاحبه های افراد پذیرفته شده از امروز 4 تیرماه آغاز و تا 10 ماه جاری ادامه دارد .

وی با بیان اینکه اساتید و مشاوران ارزیاب بر روند انجام مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون کتبی نظارت دارند، افزود: افراد پذیرفته شده در این مصاحبه ها، پس از موفقیت در مصاحبه های میدانی و همچنین دوره میثاق طلبگی و اختبار و تثبیت می توانند اول مهرماه امسال بعنوان طلبه در مدارس علمیه استان لرستان مشغول تحصیل شوند.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش در حوزه علمیه استان لرستان امسال قریب به 250 نفر اعلام شده است خاطر نسان کرد:برای پذیرش در مدارس علمیه محدودیتی وجود ندارد و افرادی که حد نصاب شاخصه های کیفی گزینی برای ورود به حوزه را داشته باشند، می توانند بعنوان طلبه در مدارس علمیه استان لرستان به تحصیل علوم حوزوی مشغول شوند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به این که مصاحبه های شفاهی پذیرفته شدگان براساس دانش مقاطع تحصیلی صورت خواهد گرفت؛ خاطر نشان کرد: مصاحبه ها حول مباحث احکام، تاریخ اسلام، مسائل شرعی و ... انجام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در پایان از برگزاری دوره میثاق طلبگی برای پذیرفته شدگان آزمون ورود به حوزه علمیه امسال خبر داد و یادآور شد: دوره میثاق طلبگی برای پذیرفته شدگان لرستانی 17 تا 24 تیرماه در دانشگاه فرهنگیان استان لرستان با هدف گزینش وسنجش توان اعتقادی ،علمی و انگیزشی داوطلبان ورود به حوزه برگزار خواهد شد. 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha