سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ حجت الاسلام کاظم لو گفت: درخواست برخی افراد برای ایجاد ارتباط و رابطه با آمریکا شبیه به خودسوزی است، چرا که می دانیم این کشور همیشه بدعهد بوده و سابقه جنایت پیشگی در منطقه دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو امروز در جمع طلاب و اساتید کادر علمی مدرسه فاطمیه(س) گفت: کشورهایی در دنیا وجود دارند که داعیه دار حقوق بشر هستند، ولی به صورت عملی و حقیقی، از حقوق بشر هیچ بویی نبرده اند.

 وی افزود: آمریکا نمونه بارز این امر است و امروز جنایت هایی که در خود آمریکا توسط پلیس این کشور با قتل نوجوانان سیاه پوست اتفاق می افتد، باعث حیرت جهانیان شده است.

 استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: منطقه امروز شرایط بسیار حساسی را سپری می کند و منافع امت و جهان اسلام می طلبد که کشورهای اسلامی توجه ویژه ای به دام های خطرناک استکبار جهانی و صهیونیسم، داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین بیان کرد: جنایات وحشیانه ای که با حمایت و نظارت آمریکا انجام می شود، گواه آشکار بر ماهیت تجاوز و اهداف آن است که شما بارها جنایات وحشیانه آمریکا ورژیم جعلی اسراییل به یمن را در رسانه ها مشاهده کرده اید.

حجت الاسلام کاظم لو بیان کرد: رژیم غاصب اسرائیل جایگاهی در منطقه ما ندارد و سرانجام این رژیم شکست و نابودی است و ان شاء الله نتیجه قربانی دادن ها و فداکاری ها، پیروزی نهایی خواهد بود.

 استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین بیان کرد: تکفیری ها مزدوران و ابزار دشمن صهیونیستی هستند و در کشتار، تجاوز، تخریب و دیگر جنایت ها از روش های صهیونست ها استفاده می کنند.

حجت الاسلام کاظم لو به وضعیت معیشتی واقتصادی مردم اشاره و خاطرنشان کرد: ما هم به برخی از مسائل در کشور از جمله گرانی های به وجود آمده در کشور معترض هستیم و تنها راه نجات از این معضل را در پیروی از هدایتگری های مقام معظم رهبری می دانیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha