سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: شهید بهشتی به عنوان یار دیرین امام (ره) و از مبارزان راستین انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود که خدمات و تلاش‌های این چهره درخشان تاریخ انقلاب تا همیشه جاودانه خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی امروز در دیدار با مدیر کل دادگستری و مسئولین دستگاه قضایی استان قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان گفت: تشکیل نهاد قوه قضائیه به عنوان نهاد عدالت گستر ایران اسلامی در اوایل انقلاب مرهون خدمات و تلاش‌های شهید مظلوم دکتر بهشتی بود.

وی افزود: این شهید بزرگوار با ایجاد دستگاه قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان مهم و موثر نظام، تلاش گسترده‌ای برای استقرار و تأمین عدالت در جامعه اسلامی ایران و نیز دادخواهی از مظلومان جامعه انجام داد و امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از این اقدام بزرگ، دستگاه قضائی ایران با قدرت و شجاعت تمام ضمن رسیدگی به امورات قضائی مردم، همچون دژی مستحکم در دفاع از آرمان‌های نظام تلاش می‌کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید بهشتی به عنوان یار دیرین امام(ره) و از مبارزان راستین انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود که خدمات و تلاش‌های این چهره درخشان تاریخ انقلاب تا همیشه اعصار در قاموس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جاودانه خواهد ماند.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام همواره از قدرت و بزرگی ملت و نظام ایران واهمه داشته و دارند و برای همین با ترور بزرگان انقلاب سعی در فروپاشی ایران را داشتند، غافل از این که این اقدامات نه تنها هیچ آسیبی به کشور نزد بلکه اراده و عزم ملت و مسئولان در دفاع و صیانت از آرمان‌های انقلاب را دو چندان کرد.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان بیان کرد: شهید بهشتی علاوه بر تسلط بر مسائل حوزوی و علوم دینی در تحول تفکری دانشجویان، طلاب و جوانان نقش بنیادی داشت و از این بابت بسیاری از مدیران امروز کشور شاگردان دیروز وی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: حرکت بر مسیر انقلاب و اسلام و حضرت امام راحل از جمله ویژگی‌های ثابت رفتاری و عملکردی وی در طول حیات این شهید بزرگوار بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شهید مظلوم بهشتی یک روحانی آگاه به مسائل روز، زمان‌شناس و متعهد که با شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌های بدیع همواره به دنبال تبلیغ اسلام و تربیت نیروی انسانی دینی بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha