سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
قدرتی

حوزه/ مدیر کل دادگستری استان قزوین گفت: شهید بهشتی نمونه کامل یک خدمتگزار صدیق در نظام جمهوری اسلامی و جهان است ،چرا که تصویب قانون اساسی و تشکیل مجلس شورای اسلامی در سال های نخست انقلاب ثمره تلاش های این شهید گرانقدر است.

بهگزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی امروز به همراه جمعی از مسئولین دستگاه قضایی استان که به دیدار نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری رفته بودند، گفت: تربیت شخصیت‌های ارزشمند در نظام توسط شهید بهشتی از جمله ویژگی‌هایی است كه این شهید عزیز را مبدل به یك شخصیت استثنایی و بی‌بدیل در دستگاه قضایی كرد و باعث رعب و وحشت در دل دشمنان نظام شد.

وی افزود: با وجود اینكه شهید بهشتی در اوج مظلومیت به درجه رفیع شهادت رسید، اما راه او همیشه ماندگار بوده و خدمات ارزشمند آن شهید در تدوین قانون اساسی، احیاء دستگاه قضایی و ... به یادگار خواهد ماند.

مدیر کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: شهید بهشتی نمونه کامل یک خدمتگزار صدیق در نظام جمهوری اسلامی و جهان است، چرا که تصویب قانون اساسی و تشکیل مجلس شورای اسلامی در سال های نخست انقلاب ثمره تلاش های این شهید گرانقدر است.

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: امنیت باید باشد، چراکه هر فعالیت و زندگی عادی بدون امنیت پایداری و سرانجامی ندارد و رفاه هم لازم است تا مردم در آسایش زندگی کنند، البته این رفاه باید در حدی باشد که معقول و قابل قبول باشد.

وی افزود: امنیت خواست عمومی همه مردم است و کسی نیست که بگوید به امنیت نیاز نداریم، ولی داشتن امنیت ملزوماتی دارد.

مدیر کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: دستگاه قضایی با عوامل مخل امنیت در جامعه به شدت برخورد نموده و با کسی شوخی نداشته و نخواهد داشت.

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: ایمان واقعی آن است که انسان نه تنها در میان جمع و در جلوت بلکه در خلوت هم گناه نکند و از خدا بترسد.

وی اظهار کرد: کسی که در خلوت ناظر اعمال انسانهاست نیازی به شهود ندارد و اگر ایمان ما واقعی باشد هرگز گناه نخواهیم کرد و به ورع و پرهیزگاری می رسیم.

مدیر کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: ایران اسلامی مسیر تنفسی ابرقدرت ها را بسته است به همین دلیل مورد تحریم و فشار ابر قدرتهاست، اما به لطف الهی ملت گوش به فرمان رهبری حرکت خواهد کرد و چون سربازی آتش به اختیار در مسیر صیانت از ارزشها گام برمی دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha