پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پژوهش

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از شرکت ۹۰ نفر از اساتید مدارس علمیه این استان در کارگاه مهارتهای پژوهش خبر داد .

حجت الاسلام کامران پنام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به این که پژوهش زیربنای حوزه است، بیان داشت: خروجی حوزه باید در نهایت به پژوهش و تحقیق منجر شود و در این راستا نیاز است مهارتهای پژوهشی در بین طلاب و اساتید شتاب گیرد .

وی با بیان این که کارگاه مهارتهای پژوهش در تابستان برای اساتید مدارس علمیه استان لرستان برگزار خواهد سد افزود:کارگاه ارتقاء دانش پژوهش ویژه اساتید 24 تیرماه جاری در دانشگاه فرهنگیان استان لرستان زیر نظر اساتید مجرب پژوهش برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که در این کارگاه اساتید مهارت ها و فنون پژوهش و تحقیق کاربردی و کارآمد را زیر نظراساتید مجرب فرا خواهند گرفت، خاطر نشان ساخت: در این کارگاه اساتید روش های مقاله نویسی،پایان نامه نویس و مشاوره های پژوهشی برای فعالیت در سایت ها و وبلاگ های حوزوی را فرا خواهند گرفت .

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با بیان این که در این کارگاه اساتید در قالب 2 گروه 45 نفره مهارت ها و فنون مقاله نویسی را آموزش خواهند دید، یادآور شد: پس از پایان کارگاه و کسب حد نصاب امتیاز اساتید ، گواهینامه پایان دوره مقاله نویسی به آنان تعلق خواهد گرفت.

حجت الاسلام پنام در پایان تامین مربی تخصصی برای امر پژوهش را نیز از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی برشمرد. 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha