جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشاط

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای طرح نشاط معنوی در ۴۶ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به این که همزمان با آغاز تعطیلات تابستان و فصل اوقات فراغت دانش آموزان برنامه های متعدد مذهبی، فرهنگی و ورزشی در بقاع متبرکه استان در حال اجرا است، افزود: قریب به 70 مبلّغ در طرح نشاط معنوی در غنی سازی برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان همکاری دارند.

وی با بیان این که این طرح با هدف بهره برداری از ظرفیت ها و امکانات بقاع متبرکه برای تقویت بنیه دینی و معنوی و ارتقاء روحیه دانش آموزان برپا است، اظهار داشت: این طرح با همت مبلغان تا پایان فصل تابستان با برپایی خیمه های معرفتی در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با بیان این که در طرح نشاط معنوی برنامه های قرآنی،مهارتی،ورزشی، اردویی و آموزشی برگزار می شود، خاطر نشان ساخت: طرح نشاط معنوی از طرح های موفق سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف جذب نوجوانان و جوانان به برنامه های قرآنی در بقاع متبرکه است.

 حجت الاسلام عباس زاده در پایان یادآور شد: طرح نشاط معنوی ویژه نوجوانان و جوانان با همت مبلغان خواهر و برادر در بقاع متبرکه اجرا  می شود.

 

 

 

.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha