پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تلاش آمریکا از فشارهای اقتصادی به ایران اسلامی، ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی است، تصریح کرد: اما غربی ها به ویژه آمریکایی ها باید بدانند که ملت بزرگ ایران همچنان پشتیبان نظام و انقلاب هستند و اجازه دخالت و موج سواری به آنها نمی دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام  رحمت الله حاجی زاده، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی بصیرتی در ایزدشهر نور که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی برگزار شد به دیدار اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را محور برنامه ها و فعالیت های خود قرار دهند.

وی با بیان این که مجلس و نمایندگان مردم باید به دنبال رفع مشکلات و گرفتاری های مردم باشند، افزود: متأسفانه امروز در حوزه مسائل اقتصادی شاهد بروز مشکلاتی هستیم که نیازمند برنامه ریزی و هدفگذاری مشخص است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در حال حاضر یکی از مهم ترین خواسته ها و مطالبات مردم رفع دغدغه های معیشتی است، خاطرنشان کرد: مسئولان نباید بگذارند عده ای فرصت طلب از مسائل به وجود آمده در جهت ایجاد بحران و ناآرامی در کشور استفاده کنند.

حجت الاسلام حاجی زاده با تأکید براین که مسئولان باید تلاش کنند تا رفتار و عملکرد انقلابی و ولایی داشته باشند، افزود: رفع مشکلات موجود با عمل به مطالبات رهبری در حوزه اقتصادی محقق خواهد شد.

وی وجود خوی اشرافی گری در میان مسؤولان را یکی از آسیب های جدی پیش روی نظام و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان نیز باید زندگی همانند مردم داشته باشند، تا مشکلات و سختی ها را بهتر درک کنند و در جهت رفع آن اقدام کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان تلاش می کنند با فشارهای اقتصادی زمینه برخی ناآرامی های داخلی را در کشور فراهم کنند، گفت: مسؤولان باید با اقدامات فوری و اورژانسی دغدغه های عمومی را رفع کنند و ایجاد بحران جلوگیری کنند.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به این که مردم در همه عرصه ها و صحنه ها پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بوده اند، افزود: امروز این کمترین وظیفه مسؤولان است که به وضع اقتصادی و معیشتی مردم رسیدگی کنند.

وی با بیان این که مسائل به وجود آمده در مسائل اقتصادی نتیجه اعتماد به کشورهای غربی است، خاطرنشان کرد: مسئولان کشور باید بدانند که اداره کشور با دل بستن به چند کشور معلوم الحال غربی نتیجه ای در پی نخواهد داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا و اروپا دو روی یک سکه هستند و در طول دهه های اخیر نیز این کشورها به نحو مختلف بر علیه ایران اسلامی موضع گیری کردند، گفت: به همین دلیل این کشورها هیچ گاه نمی توانند دلسوز ملت بزرگ ایران باشد.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این که آمریکا و اروپا همواره در پی منافع خود بوده اند، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید برای اداره و مدیریت کشور، نگاه، فکر و عمل انقلابی را در دستور کار قرار دهند و بدانند که دل بستن به غرب راه حل مشکلات کشور نیست.

وی با اشاره به این که تلاش آمریکا از فشارهای اقتصادی به ایران اسلامی، ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی است، تصریح کرد: اما غربی ها به ویژه آمریکایی ها باید بدانند که ملت بزرگ ایران همچنان پشتیبان نظام و انقلاب هستند و اجازه دخالت و موج سواری به آنها نمی دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که بصیرت و هوشیاری مردم مانعی بزرگ بر سر راه دشمنان و بدخواهان انقلاب است، گفت: مردم با هوشیاری مسائل را رصد می کنند و اجازه نمی کنند عده ای معلوم الحال در کشور بحران و آشوب ایجاد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha