شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
وقف

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از وقف درختان گردوی شهرستان بانه برای انجام امور قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مصطفی نوروزی، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انصافا استقبال مردم خیّر و نیک اندیش شهرستان بانه از توابع استان کردستان از سنت حسنه وقف بسیار چشمگیر و قابل توجه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان ادامه داد: در این شهرستان تاکنون 4 وقف توسط خیّرین به اداره کل اوقاف و امور خیریه اهدا شده که این امر در این شهرستان تاکنون مرزی بی سابقه بوده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: واقفان خیراندیش این شهرستان؛ رحمان پیروزی، محمد خورشیدی و محمد علیزاده هر کدام چهار اصله درخت گردو به ارزش ۴00 میلیون ریال و اهالی روستای مجسه یک اصله درخت به ارزش 20 میلیون ریال با نیت هزینه‌های روزانه مسجد روستای مجسه و فعالیت‌های قرآنی وقف کردند.

وی ادامه داد: این وقف ها توسط خیرین روستای مجسه می تواند کمک شایانی به مسجد این روستا نماید و در توسعه فرهنگ قرآنی در بین اهالی نقش بسزایی داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: تلاش ما این است که موقوفه ها و درآمدهای آن به سمت امور عام المنفعه همانند درمان، برنامه های قرآنی و دینی، امور اجتماعی و فرهنگی و... سوق داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha