پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روحانیون

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: دشمن از همه امکانات برای ابتذال فرهنگی، سیاسی و مذهبی در جامعه استفاده و تلاش می کند با ترویج مذاهب جعلی و انحرافی و دین های بی ریشه، همه اصول را زیر پا بگذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع مسئولین دفاتر عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین، ضمن قدردانی از حضور ارزشمند روحانیون ناجا در مدرسه صالحیه، گفت: در استان قزوین روحانیون بسیاری هستند که در مدارس مختلف استان قزوین تحصیل کرده و در ارگانهای مختلف مشغول به کار هستند. چه خوب است که این روحانیون شاغل همیشه در مدارس علمیه حضور یابند و برای طلاب جلسات بصیرتی و عقیدتی برگزار نمایند.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: امروز بیش از همیشه باید روحانیت ارتباط بیشتری با نسل جوان، نوجوان و آحاد مردم داشته باشند.

وی با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب درباره ناتو فرهنگی و  جنگ نرم دشمن، گفت: دشمن از همه امکانات برای ابتذال فرهنگی، سیاسی و مذهبی در جامعه استفاده و تلاش می کند با ترویج مذاهب جعلی و انحرافی، همه اصول را زیر پا بگذارد.

 استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: با توجه به تاکیدات رهبرمعظم انقلاب باید دشمنان نظام را به خوبی شناخت و با حفظ وحدت نقشه های آنها را خنثی کرد.

 عضوشورای حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به اینکه فضای حاکم بر ناجا یک فضای معنوی است، بیان کرد: امروز نیروی انتظامی در تمام شرایط در خدمت ولایت فقیه و انقلاب است و پای ارزش‌های انقلاب ایستاده و در پاسداری از آن‌ها کوتاهی نخواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: ایمان و اخلاص کارکنان نیروی انتظامی موجب پیروزی و موفقیت آن‌ها در انجام مأموریت‌ها است.

ساخت بخش غربی مدرسه صالحیه رو به اتمام است

 حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان ضمن قدردانی از همه کسانی که در ساخت مدرسه صالحیه نقش داشتند، بیان کرد: بخش غربی مدرسه صالحیه رو به اتمام بوده که امیدواریم در سال جدید تحصیلی حوزه علمیه قزوین میزبان طلاب جدید الورود به این مدرسه قدیمی باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha