پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی آذرشب

حجت الاسلام آذرشب در نشست مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر از اعزام اساتید حوزه استان به دوره آموزشی کارگاه مهارت های زندگی ویژه مشاوران مدارس علمیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام علی آذرشب، امروز در نشست با مدیر و معاونان حوزه علمیه از اعزام اساتید حوزه استان به دوره آموزشی کارگاه مهارتهای زندگی ویژه مشاوران مدارس علمیه خبر داد و گفت: 30 تن از اساتید حوزه علمیه استان به این دوره که در تابستان امسال در مشهد مقدس برگزار می شود اعزام می شوند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر موضوعات این دوره را مهارت های ارتباطی زوجین، تفاوت­ های زن و مرد، تنظیم نقش ­ها و مرزها در خانواده، تنظیم نقش ­ها و مرزها در خانواده، مهارت کنترل خشم و مدیریت استرس، مهارت حل مسئله و تعارض و تبیین طرح جامع تربیتی حوزه های علمیه عنوان کرد.

وی با اشاره به مزایای این دوره اظهار داشت: استفاده از منتخبین در برگزاری کارگاه­ های خانواده و مهارت­ های زندگی در سطح استان ها، ارزیابی و استعدادسنجی کلیه شرکت کنندگان در زمینه فعالیت های مشاوره ای و اعطاء گواهی پایان دوره از مزایای این دوره می باشد.

حجت الاسلام آذرشب، زمان برگزاری دوره را 23 لغایت 29 تیرماه 1397 و 30 تیرماه لغایت 5 مرداد ماه 1397 عنوان کرد و ابراز داشت: ثبت در دوره آموزشی کارگاه مهارت های زندگی ویژه مشاوران مدارس علمیه تا هشتم تیر ماه سال جاری ادامه دارد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: دوره به صورت مجردی تشکیل می شود و اولویت پذیرش با عزیزانی است که زودتر ثبت نام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha