پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از فعالیت دو هزار و ۳۷۳ مداح در مازندران خبر داد و گفت: این تعداد مداح دارای کارت شناسایی و ثبت در سامانه طوبی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در جمع فعالان فرهنگی تبلیغی استان از ثبت هزار و 564 هیأت مذهبی در سامانه طوبی خبر داد و گفت: علاوه بر این 108 کانون فرهنگی تبلیغی نیز در این سامانه به ثبت رسیده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود از فعالیت دو هزار و 373 مداح در مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد مداح دارای کارت شناسایی و ثبت در سامانه طوبی هستند.

حجت الاسلام شکریان همچنین با اشاره به این که یکی از برنامه های مهم سازمان تبلیغات در طول سال برگزاری مراسم معنوی اعتکاف است، افزود:  این مراسم معنوی امسال با حضو بیش از ۲۵ هزار نفر در ۳۵۰ مسجد استان برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود از طرح فعال سازی 88 مسجد غیر فعال در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح با اعزام روحانی امام جماعت و برقراری برنامه های دینی و فرهنگی اجرایی شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران همچنین از برگزاری ۴۰ کارگاه آموزش سبک زندگی ویژه بانوان در استان خبر داد و گفت: همچنین حدود چهل کارگاه آموزشی زوج جوان نیز با حضور کارشناسان مجرب در استان برگزار شد.

حجت الاسلام شکریان همچنین، توانمند سازی خواهران مبلغ را یکی از برنامه های تبلیغات اسلامی مازندران اعلام کرد و افزود: در این راستا 126 کارگاه آموزشی ویژه این مبلغان سنتی در استان برگزار شد.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین به مهم ترین برنامه های اجرا شده واحد فرق و مذاهب در طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه های نقد نحله های انحرافی و تکفیری، شناخت مهدویت و نقد مدعیان دروغین، نقد بهائیت و تربیت مربی شناخت و نقد مسیحیت تبشیری از جمله مهم ترین برنامه های این واحد بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود از فعالیت 493 خانه قرآن روستایی در استان خبر داد و افزود: همچنین 186 خانه قرآن شهری نیز در مناطق مختلف استان به فعالیت های قرآنی مشغول هستند.

حجت الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تقویت برنامه های دینی و فرهنگی به منظور کاهش هجمه های فرهنگی دشمن تأکید کرد و گفت: امروز نیازمند تشکیل یک قرارگاه فرهنگی به منظور برخورد با توطئه های فرهنگی دشمن هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با هشدار نسبت به نفوذ فرهنگی دشمن در جامعه با بهره گیری از ابزارهای روز، خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز ماهواره ها و شبکه های اجتماعی به ابزاری برای توطئه علیه نظام تبدیل شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمنان و بدخواهان انقلاب از فضاهای مجازی علیه دین و ارزش های انقلاب استفاده می کنند، گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی در جهت تقویت دین و انقلاب اسلامی بهره گرفته شود.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمن به دنبال از بین بردن هویت دینی جامعه به ویژه نسل جوان است، خاطرنشان کرد: کمرنگ شدن هویت دینی موجب، تسلط دشمن بر جامعه اسلامی خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت معارف دینی و ارزشی است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت انقلاب و آرمان های نظام بهره گرفته شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha