شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری، وحدت و همبستگی ملی را بهترین راه مقابله با توطئه های دشنمنان انقلاب دانست و گفت: با همبستگی ملی می توانیم توطئه همه قدرت های جهانی را خنثی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری، چهارشنبه شب در نشست جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی مرکز استان به توطئه جدید آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: آمریکای جنایت کار در تلاش است تا با فشارهای اقتصادی ملت ایران را از مسیر اصلی انقلاب منحرف کنند.

وی با بیان این که دستان آمریکایی ها به خون میلیون ها انسان بی گناه در سراسر جهان آغشته است، افزود: این کشور جنایت کار برای تأمین منافع نامشروع خود دست به هر جنایتی در هر نقطه از این کره خاکی می زند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که ملت ایران چهل سال است با دشمنی های آمریکا مواجه است، بیان داشت: در این چهار دهه بسیاری از کشورهای غربی و عربی نیز با این کشور زورگو همراهی کردند.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه تحریم های فلج کننده آمریکا و برخی کشورهای غربی به پیشرفت های خیره کننده ای دست پیدا کرده است، گفت: رشد و بالندگی امروز کشور نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان است.

وی با اشاره به این که دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران پیشینیه ای تاریخی دارد و مهم ترین دلیل آن را شکست سیاست های در برابر ملت بزرگ ایران بوده است، افزود: امروز می توان عداوت و دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران را به وضوح دید.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که با بیان این که دولتمردان آمریکایی در حالی ملت ایران را دوست خود می دانند که در چهار دهه اخیر بیشترین فشارهای ناشی از تحریم ها به مردم وارد شده است، بیان داشت: امروز دیگر سیاست های دروغین و فریبنده آمریکایی ها برای ملت های جهان کاملاً آشکار شده است.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در سایه انقلاب اسلامی به استقلال و آزادی دست یافتند، گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب، آمریکایی ها کاملاً بر مسلمان کشور سلطه داشتند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی موجب از بین رفتن سلطه آمریکا بر ملت ایران شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این نیز بسیاری از ملت های جهان با تأسی از انقلاب ملت ایران، در برابر حکام دیکتاتور خود ایستادند و از حقوق خود دفاع کردند.

حجت الاسلام صالحی در ادامه با اشاره به این که دشمنی با یک ملت با صلابت همچنان دارد، تصریح کرد: دشمن به دلیل پیشرفت های گسترده مردم این کشور امروز در صدر جایگاه منطقه ای و جهانی دارد.

مسئول مدرس علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که دشمن در برابر ملت مقام و متحد ایرانی اسلامی نمی تواند اقدامی انجام دهد، گفت: این ملت ثابت کرده با وحدت و همبستگی مشکلات و بحران ها را کنار خواهد زد.

وی با اشاره به این که هر روز که می گذرد بر عزت و اقتدار ایران اسلامی بیشتر افزوده می شود، بیان داشت: دشمنان و بدخواهان ملت ایران اسلامی باید بپذیرند که توان مقابله با این ملت مقتدر و همیشه در صحنه را نخواهند داشت.

حجت الاسلام صالحی در بخش پایانی سخنان خود وحدت و همبستگی ملی را بهترین راه مقابله با توطئه های دشنمنان انقلاب دانست و گفت: با همبستگی ملی می توانیم توطئه همه قدرت های جهانی را خنثی کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha