پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید حسینی نژاد، معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه های علمیه از پروژه حوزه جامع ایلام

حوزه/ معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه های علمیه کشور و هیئت همراه، به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه علمیه استان ایلام به این استان سفر کردند.

ناصر کرمی، مسئول دفتر معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه های علمیه کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر، گفت: آقای سید مصطفی حسینی نژاد، معاون محترم پشتیبانی و منابع انسانی حوزه های علمیه کشور و هیئت همراه، در راستای بررسی مسائل و مشکلات و همچنین تقویت حوزه علمیه و مدارس ایلام، به این استان سفر کردند.

مسئول دفتر معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه های علمیه کشور، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ایلام، جلسه با مدیران حوزه استان، بازدید از مدارس علمیه و پروژه های عمرانی حوزه استان، بررسی روند پیشرفت ساخت حوزه جامع ایلام، و ... را از برنامه ای این سفر اعلام کرد.

                            

وی خاطرنشان کرد: این سفر، اولین برنامه و سفر رسمی استانی معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه های علمیه کشور است و  مدیران حقوقی، مالی، برنامه ریزی و  فنی و عمرانی، و ... این معاونت نیز آقای حسینی نژاد را همراهی می کنند.

کرمی در پایان، مدت زمان سفر معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه های علمیه کشور به ایلام را دو روزه اعلام کرد و گفت: این سفر از روز گذشته آغاز شده و پس از اجرای برنامه های طراحی شده، امروز پایان می یابد.

انتهای پیام

                              

                              

                              

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha