سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 کنگره شهدای طلبه و روحانی منطقه کشکوئیه رفسنجان

حوزه/ حجت الاسلام زمزم زاده از همکاری معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه کرمان با کنگره شهدای طلابه و روحانی منطقه کشکوئیه رفسنجان خبر داد.

حجت الاسلام روح الله زمزم زاده معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمان از همکاری معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه کرمان با کنگره شهدای طلبه و روحانی منطقه کشکوئیه رفسنجان خبر داد و گفت: کنگره شهدای طلبه و روحانی منطقه کشکوئیه رفسنجان قریب به چهار سال است که به همت روحانیت و مردم این منطقه برگزار میشود و طی آن هرساله از سخنرانان مطرح کشوری دعوت به عمل میآید که امسال از حجت الاسلام و المسلمین مصلحی، وزیر اسبق اطلاعات کشور برای سخنرانی در این کنگره دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: در راستای هماهنگیهای بیشتر و دعوت از بزرگان استان کرمان، دبیر و مسوولین اجرایی این کنگره با حجت الاسلام و المسلمین علیدادی، نماینده ولی فقیه در استان دیدار داشتند و از ایشان برای شرکت در کنگره شهدای طلبه و روحانی کشکوئیه دعوت کردند. همچنین  ضمن تبادل نظر با حجت الاسلام والمسلمین حسین اللهوردی، مدیر حوزه علمیه استان کرمان، از مسئولان حوزه استان، اساتید، روحانیون و طلاب برای شرکت در این کنگره دعوت به عمل آوردند.

حجت الاسلام زمزم زاده خاطر نشان کرد: طبق صحبتهای انجام شده تصمیم بر این شده که امسال معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان که متصدی امور شهدا میباشد، ضمن رایزنی با معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزههای علمیه کشور، نسبت به تامین بخشی از هزینههای کنگره همکاری داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha