جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام افشار

مدیرروابط عمومی ورسانه ای حوزه علمیه استان قزوین از راهیابی دو مستند شهید ذوالفقاری وحجت الاسلام آقاجانی به جشنواره فرهنگ وایثار وشهادت در کشور خبرداد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری ایثار و شهادت، از راهیابی دو مستند شهیدان ذوالفقاری و حجت الاسلام آقاجانی، از تولیدات رسانه ای حوزه علمیه قزوین، به این جشنواره خبر داد.

وی ادامه داد: امکان ارسال مستند «سردار آزادگان» ویژه نکوداشت شهید حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی به جشنواره ایثار و شهادت نیز وجود داشت، ولی به دلیل اینکه این فیلم مستند فاخر هنوز رونمایی نشده بود، به جشنواره ارسال نشد.

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد: مستند مرحوم آیت الله مظفری نیز در مرحله تحقیق و پژوهش قرار دارد که امیدواریم با همکاری بیت این عالم جلیل القدر و شاگردان آن مرحوم، تهیه و پخش شود.

 مدیر روابط عمومی و سانه ای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در رابطه با ساخت مجموعه مستند علما و شخصیت های برجسته حوزوی علی رغم این که تصاویر محدودی از این عالمان جلیل القدر در دسترس است، با همکاری برخی از شاگردان آنان توانسته ایم به برخی از منابع دسترسی پیدا نماییم که باید از دست اندرکاران این امر قدردانی نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha