جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه، بر لزوم هوشیاری در مقابل دشمنانی که امروز بدون هیچ پوشش و پرده ای در مقابل انقلاب و کشور بسیج شده اند تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  آیتالله حسینی بوشهری امروز در نشست ستاد برگزاری مراسم چهلمین سالگرد نماز جمعه که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی گفت: دشمنان در این روز جنایت بزرگی در حق انقلاب و مردم ما انجام دادند ولی انقلاب بازهم به راه خود ادامه داد.

وی افزود:اسلام دارای سه اجتماع روزانه، هفتگی و سالانه است؛ نماز جماعت،اجتماع روزانه مردم مسلمان است و نماز جمعه نیز اجتماع هفتگی است که آن را حج المساکین نیز گفته اند و حج نیز اجتماع سالانه امت اسلامی است.

عضو  هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با ذکر این مطلب که نماز جمعه نشانه مجد و عظمت و شکوه امت اسلامی است، بیان کرد: آنچه دشمن طراحی کرده، زدودن آثار این مجد و عظمت است که یکی از مظاهر آن، نماز جمعه است؛ اگر ائمه جماعات درسالهای پس از انقلاب نبودند قطعا فتنه ها کشورها رادربر می گرفت.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: نماز جمعه صحنه نمایش قدرت و وحدت جامعه اسلامی است؛ امسال همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شاهد اوج گیری تلاش دشمن برای نابودی انقلاب هستیم؛ دشمن به دنبال تخریب چهره نظام و فشارهای همه جانبه برای مقابله با کشور است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه اظهارکرد: امروز همه دشمنان علیه ما بسیج شده اند و شمشیرها را از رو بسته و نقاب ها را کنار زده اند و کسی که نمی توان نام او را انسان خطاب کرد(ترامب و بولتون و نتانیاهو) می گویند که نمی گذارند چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن بگیرید؛ این انقلاب ریشه دار تر از آن است که امثال ترامپ بخواهند چنین مدعی داشته باشند.

وی گفت: باید به شکلی برنامه ریزی کنیم که چشم طمع آنها را کور کنیم؛ باید به شکلی مدیریت کنیم که جامعه را به اهداف متعالی خود برسانیم؛ باید با نظارت و برنامه ریزی بهتر مشکلات کشور و استان به خصوص مصلای قدس را پر کنیم.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه بیان کرد: در این روزهای نیازمند و تدبیر فراوان در مواضع هستیم و به هیچ عنوان نباید سوژه به دست دشمن بدهیم؛ دشمن امروزه با همه وجود خود به میدان آمده و نباید اجازه بدهیم که آنها طمعی به این کشور و انقلاب داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha