جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سر دلبران

حوزه / محمدحسین لطیفی کارگردان، محمدرضا شفیعی تهیه کننده، حسین حسنی نویسنده و فرهاد قائمیان از بازیگران سریال «سر دلبران» روز شنبه ۹ تیر مهمان خبرگزاری حوزه در قم می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، جمعی از عوامل و بازیگران سریال صداوسیما به ویژه جناب آقایان محمدحسین لطیفی کارگردان، محمدرضا شفیعی تهیه کننده، حسین حسنی نویسنده و فرهاد قائمیان از بازیگران این سریال روز شنبه 9 تیر مهمان خبرگزاری حوزه در قم می شوند.

برپایی نشست صمیمی با عوامل سریال با حضور جمعی از اساتید، پژوهشگران و اهالی هنر و رسانه از برنامه هایی است که برای این هیئت هنری تدارک شده است. این نشست با مشارکت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی، شبکه جهانی ولایت، مدرسه اسلامی هنر و دانشکده دین و رسانه برگزار می شود.

تشرف به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه از دیگر برنامه های سفر عوامل سریال «سر دلبران» به شهر مقدس قم است.

خاطر نشان می شود سریال «سر دلبران» که در ماه مبارک رمضان از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، مخاطبان زیادی از قشرهای مختلف را به همراه داشت.

استفاده از نقش «روحانی» در این سریال موجب شده بود تا از همان آغاز بسیاری از مخاطبان و همراهان حوزه نیوز، دیدگاه های خود را در این باره ارسال کنند تا اینکه اواخر ماه رمضان، پویش «سریال ها و برنامه های دینی صداوسیما در ماه رمضان چگونه بود؟» از سوی رسانه رسمی حوزه به اجرا درآمد و صدها نفر دیدگاه های خود را با ما در میان گذاشتند که مجموعه این دیدگاه ها نزدیک به 20 هزار کلمه شده است که روز شنبه تقدیم عوامل این سریال می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    1 0
    سریال خوبی نبود چون رفتار و شئونات یک طلبه اصلا رعایت نمیشد و این طلبه اصلا تعادل رفتاری نداشت متاسفانه