جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ مدیر مرکز آموزش عالی حوزوی خواهران امام حسین(ع) یزد از مشارکت بانوان طلبه این مدرسه با دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در پاسخگویی به شبهات و سؤالات بانوان یزدی خبر داد.

منصوره شاکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، با یاداوری توصیه های ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مبنی بر ضرورت پاسخگویی طلاب به شبهات اظهار کرد: در همه زمان‌ها پاسخگویی به شبهات توسط روحانیون و علمای شیعه صورت می‌گرفته است.

وی افزود: تعدادی از دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران امام حسین(ع) یزد در دفتر امام جمعه پاسخگوی به شبهات اعتقادی و احکام بانوان هستند.

مدیر مؤسسه آموزش عالی امام حسین(ع) یزد، پاسخگویی به شبهات و سؤال های دینی مردم را از نیازها و ضرورت های امروز جامعه دانست و تصریح کرد: از وظایف مهم علمای دین در طول تاریخ پاسخگویی به همین سؤالات و شبهات بوده است.

شاکری بیان کرد: از دیگر فعالیت های تبلیغی طلاب و دانش آموختگان این مؤسسه پاسخگویی به سؤالات در امام زاده سید جعفر محمد(ع) و میعادگاه نماز جمعه است.

برپایه این گزارش، در مجموع 80 مبلغ خواهر از این مؤسسه در آمار بانوان مبلّغ حوزه علمیه خواهران استان یزد به شمار می روند که از این تعداد 15 نفر در زمینه پاسخگویی به سؤالات شرعی بانوان و مابقی در زمینه پاسخگویی به شبهات بانوان فعالیت دارند و 10 نفر از پاسخگویان دارای خط مستقیم پاسخگویی به مردم هستند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha