پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار علی رزمجو-فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر

حوزه/ در سال ۹۷ آمریکا و هم دستانش به دنبال فشار بر اصناف مختلف هستند و هدف آنها از این کار براندازی نظام جمهوری اسلامی است. این گونه اقدامات از دخالت دشمنان در صنف کامیون داران شروع شد و با ایجاد انحراف در مطالبه گری اقشار مختلف جامعه، مطالبات آنها را به حاشیه می برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، سردار علی رزمجو، امروز در نشست با مسؤولان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج دانشجویی بوشهر با اشاره به شرایط امروز اقتصاد کشور گفت: شرایط اقتصاد کشور، شرایط ملتهبی است، در سال ۹۷ آمریکا و هم دستانش به دنبال فشار بر اصناف مختلف هستند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: هدف آمریکا از این کار براندازی نظام جمهوری اسلامی و اتاق فکر آنها وزارت خزانه داری آمریکا با حمایت مالی عربستان می باشد؛ در سال 97 اینگونه اقدامات از دخالت دشمنان در صنف کامیون داران شروع شد و دشمن با اغتشاش و ایجاد انحراف در مطالبه گری در اقشار مختلف جامعه، مطالبات آنها را به حاشیه می برد.

وی با بیان اینکه همیشه باید به تاریخ توجه داشته باشیم، ابراز داشت: دولت های مختلفی در جمهوری اسلامی اقدامات بسیاری در موضوعات مختلفی همچون معیشت و اقتصاد انجام داده اند و این به برکت انقلاب اسلامی است که وضعیت آبادانی کشور بسیار دگرگون شده؛ در این زمینه می توان دانشجویان قبل و بعد انقلاب را مقایسه کرد تا با برکات جمهوری اسلامی بیشتر آشنا شد.

سردار رزمجو با بیان اینکه جنگ اقتصادی که دشمن برای سال ۹۷ برای ما تدوین کرده بسیار جدی است اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های دشمنان بیشترین فشار وارده از سوی آنها امسال به بازاریان و اصناف مختلف خواهد بود و مأموریت اصلی آنها براندازی جمهوری اسلامی است، اما چهار دهه است نه توانستند غلطی کنند البته نباید از خطرات غافل شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه فضای مجازی نباید امنیت ملی را مورد تهدید قرار دهد به وظیفه خطیر دانشجویان بسیجی اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی برای بازخوانی و بازتولید در جهت تبیین و عینیت بخشیدن به انقلاب اسلامی شکل گرفته است؛ بسیج دانشجویی مبتنی بر ساختن انسان های با معرفت، با بصیرت و با پشتکار است.

وی اضافه کرد: تلاش و همت بسیج دانشجویی باید در جهت بینشی و رویشی برای شناخت انگیزه‌ ها و اهداف انقلاب در دانشگاه ‌ها و انتشار آموزه‌ های انقلاب اسلامی باشد و هر دانشجویی که در جهت مبارزه فرهنگی و سیاسی با ایادی استکبار جهانی فعالیت می کند یک دانشجوی بسیجی است حتی اگر عضو بسیج دانشجویی نباشد.

سردار رزمجو تاکید کرد: بسیج دانشجویی باید نقش مؤثری در عرصه های دینداری و خدمت رسانی ایفا کند و یکی از مهم ترین نقش ‌ها در این زمینه را گروه‌های جهادی دارند؛ همچنین هیئت های اندیشه ورز دانشجویی باید به طور مرتب افکار دشمن را رصد کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: شرایط فعلی کشور زودگذر است، ما در ۴۰ سال گذشته در زمینه های مختلف بسیار آزمایش و سربلند شده ایم و در حال حاضر، کشور در شرایطی است که نیاز به همدلی برای رفع مشکلات بسیار احساس می شود.

وی با اشاره به مسائل منطقه و جبهه مقاومت گفت: سوریه خاکریز ماست، اگر در سوریه و عراق و یمن اقدامی انجام نمی‌شد وضعیت کشور بسیار بحرانی ‌تر می بود؛ هنر ما این است که عرصه های مختلف را در دست بگیریم و نگذاریم دشمن بر مسائل مسلط و جریان ساز شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha