جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرحوم حسینی

حوزه/ با حضور مراجع و علما، مراسم هفتمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر موسوی حسینی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزای«حوزه»، مراسم  هفتمین روز درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبرموسوی حسینی شامگاه جمعه در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: این مراسم با حضور  حضرت آیت الله علوی گرگانی ،آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، آیت الله امینی و آیت الله مقتدایی و آیت الله حسینی بوشهری از اعضای خبرگان رهبری برگزارشد.

همچنین آیت الله مصباح یزدی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه تهران، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام و المسلمین اکبری مسئول نمایندگی  ولی فیقه در سپاه قم، احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، اعضای جامعه مدرسین حوزه علیمه، اساتید، طلاب، روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

لازم به ذکر است: حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر موسوی حسینی را مردم با نام «حسینی اخلاق در خانواده» می‌شناختند چرا که وی در دهه ۶۰ مجری برنامه پرطرفداری بود که از شبکه یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شد و به مسائل و مشکلات خانوده‌ها می‌پرداخت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دوره‌های چهارم و پنجم، مدیریت کل آموزش و پرورش استان تهران، ریاست کمیسیون آموزش و پرورش مجلس، عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی و استاد حوزه و دانشگاه از برخی مسئولیت های آن مرحوم بوده است.

گفتنی: حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر موسوی حسینی ۳۱ خردادماه در سن ۷۹ سالگی دعوت حق را لبیک گفت  و در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) آرام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha