جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گروه سرود کودکان فرانسه و فلسطین برای صلح در شهر لیون

حوزه/ امروز خوانندگان کوچکی از شهر لیون فرانسه و همتایان فلسطینی آنها از گروه سرود بین المللی «امواج» در کلیسایی در شهر لیون گرد هم می آیند تا آواز صلح سر دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از leprogres، شنبه ۳۰ ژوئیه ساعت ۱۶ به وقت محلی خوانندگان کوچکی از شهر لیون فرانسه و همتایان فلسطینی آنها از گروه سرود بین المللی «امواج» در کلیسایی موسوم به «کلیسای رسوایی» در شهر لیون گرد هم می آیند تا آواز صلح سر دهند.

چند تن از اعضای گروه سرود بین المللی امواج از مبدا فلسطین وارد شهر لیون فرانسه شدند تا در طی اقدامی جالب و شور انگیز با مشارکت دانش آموزان مدرسه سنت ماری این شهر روز شنبه برنامه سرود با موضوع صلح اجرا کنند.

به گفته مقامات شهری لیون اجرای این سرود با استقبال چشمگیر مردم این شهر و حتی شهر های دیگر فرانسه رو به رو گشته تا جایی که قرار بر این شده علاوه بر برگزاری این برنامه در روز شنبه در «کلیسای رسوایی» ، روز یکشنبه نیز این اجرا در سالن بزرگ کلیسای «مادلین» برگزار شود.

قابل ذکر است که هدف از برپایی این سرود بین المللی با موضوع «صلح»، محکوم کردن محاصره غیر انسانی نوار غزه توسط اسرائیل و رساندن صدای صلح طلبی مردم اروپا به ویژه کشور فرانسه اعلام شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha