جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کشاورز

مسئول موسسه آیینه ظهور استان قزوین گفت: آموزش‌ها در کلاسهای اوقات فراغت باید هدف‌دارباشد،چرا که با توجه به اینکه اوقات و فراغت جوانان در دست ما است؛ از این رو باید با بهترین روش‌ها آنها را هدایت کنیم و در کنار آموزش مهارت‌های اجتماعی و اخلاقی نیز آموزش داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کشاورز امروز در مراسم افتتاحیه کلاس های تابستانی موسسه آیینه ظهور حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: اگر در دستگاهی امکان توجه به اوقات فراعت سالم وجود دارد، متناسب با زمان اوقات و فراغت، جوانان را پوشش دهند.

وی افزود: هر کلاس و آموزشی که برای اوقات و فراغت ایجاد می‌شود باید محتوا محور باشد و علاوه بر این که یک مهارت به نوجوان و جوان آموزش داده می‌شود، باید در کنار آن شخصیت سازی آنها نیز اجرا شود.

حجت الاسلام کشاورز اظهار کرد: اگر دشمنان مملکت بخواهند نیت شوم خود را در جامعه‌ای پیاده کنند ابتدا از جوانان شروع کرده و سعی می‌کنند اعتقاد آنها را تهی کنند.

مسئول موسسه آیینه ظهور استان قزوین گفت: آموزش‌ها  در کلاسهای اوقات فراغت باید هدف‌دارباشد،چرا که با توجه به اینکه اوقات و فراغت جوانان در دست ما است؛ از این رو باید با بهترین روش‌ها آنها را هدایت کنیم و در کنار آموزش مهارت‌های اجتماعی و اخلاقی نیز آموزش داده شود.

حجت الاسلام کشاورز خاطرنشان کرد:  باید نسبت به نوجوانان و جوانان توجه داشته باشیم و بدانیم جوانان صیانت از اعتقاد کشور هستند.

وی اظهارکرد: برای تهیه برنامه مدون اوقات فراغت جوانان باید درست بیندیشیم و از جوانان نیز بپرسیم که نیازشان و درخواستشان چیست و براساس نیاز و مشکلات جوانان تصمیم گیری کنیم.

مسئول موسسه آیینه ظهور استان قزوین خاطرنشان کرد: هر چند فصل تابستان، فصل تعطیلی مدارس است ولی تعلیم و تربیت تعطیلی بردار نیست و می طلبد برای ایام تابستان برنامه ریزی های صحیح و درست داشته باشیم، چراکه اوقات فراغت، زمانی برای تربیت غیررسمی نوجوانان نیز تلقی می شود.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: باید از ظرفیت بالای خود جوانان و تشکل های مردمی در غنی سازی اوقات فراغت استفاده کنیم و از طرح ها و برنامه های آنها حمایت لازم را داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha