جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قدردانی آیت الله اعرافی از امام جمعه سرپل ذهاب

حوزه/ آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه در مراسمی، از تلاش ها و خدمات حجت الاسلام فاطمی نسب، امام جمعه سرپل ذهاب، در حادثه زلزله این شهر تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام فاطمی نسب، امام جمعه سرپل ذهاب که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم برگزار شد، از تلاش های این مبلغ، برای رفع مشکلات مردم در زلزله سرپل ذهاب تجلیل و قدردانی کرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: کار شما، مبلغین در منطقه زلزله زده کرمانشاه و سرپل ذهاب در بُعد مردم داری، ایستادگی در مقابل مشکلات و شرایط سخت، و تبلیغی الگو بوده و لازم می دانم از خدمات شما و روحانیون و مبلغین که در حادثه زلزله در کنار مردم بودید و برای رفع مشکلاتشان تلاش می کردید، تجلیل و قدر دانی کنم.

مدیر حوزه های علمیه افزود: لازم است همه مسئولین تمام تلاش خود را بکار گیرند تا مشکلات مردم به سرعت پایان بیاید و زندگی مردم به حالت اول خود برگردد.

امام جمعه قم اظهار داشت: حوزه هم تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا هر چه زودتر زندگی مردم کرمانشاه و سرپل ذهاب به حالت عادی برگردد و دراین رابطه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

در پایان از زحمات امام جمعه شهر سرپل ذهاب، توسط آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه قدردانی شد.

40/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha