جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام همتیان

حوزه/ حوزه در شرایط فعلی نیاز به افرادی دارد که در همه مسائل تهذیبی، اخلاقی و علمی بتوانند، برای تعالی این نهاد مقدس و خدمت رسانی به جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین همتیان در اردوی میثاق طلبگی مدارس عملیه قم که با حضور طلاب جدیدالورود در مقطع سیکل در حوزه علمیه امام صادق(ع) شهر تفرش برگزار شد، گفت: طرح میثاق به معنای عهد و پیمان با امام عصر(ع) است و برای آن اهدافی تعیین شده است.

قائم مقام معاون تهذیب حوزه های علمیه افزود: جوانی که وارد حوزه می شود، لازم است بداند در چه مسیری وارد شده است.

وی عنوان کرد: اگر انسان نسبت به مسیری که می خواهد در آن قرار گیرد، اطلاعات، بصیرت و آگاهی داشته باشد، بهتر می تواند برای آینده ای که در پیش دارد، تصمیم بگیرد و همین مسئله باعث می شود، آینده موفقی را داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین همتیان افزود: هدف دیگر این دوره، شناسایی حوزه از جوانانی است که قصد دارند، وارد حوزه شوند. حوزه در شرایط فعلی نیاز به افرادی دارد که در همه مسائل تهذیبی، اخلاقی و علمی بتوانند برای تعالی این نهاد مقدس و خدمت رسانی به جامعه تلاش کنند.

وی عنوان کرد: به همین دلیل لازم است شاخص ترین و بهترین افراد وارد حوزه شوند تا بتوانند بار عظیم علمی و تقوایی را به دوش بکشند.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha