پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله طه محمدی و اصولگرایان همدان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: حضور در عرصه سیاست دارای دو شرط صاحب‌نظر بودن و داشتن تقوای سیاسی است که اگر این دو در کنار هم نباشد مشکلات زیادی به بار خواهد نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی، ظهر امروز در دیدار با احزاب اصولگرا، تفکر در دین را خواسته اهل‌بیت (ع) عنوان کرد و اظهار داشت: همان‌طور که زائران بقاع متبرک دارای حاجت هستند ائمه ما نیز در مقابل آن از مسلمانان توجه و تفکر به دین را خواستارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان دین بدون عقل را بی‌اساس دانست و تصریح کرد: افرادی که کمر حضرت علی (ع) را شکستند از اردوگاه ایشان بودند و مشکلشان این بود که فقط ازنظر شعاری متحد بودند و نه در عمل و این نشان از ضعف در دین‌دارد.

وی افزود: اگر بدون اتکا به عقل و تفکر دین‌دار شویم نمی‌توان انتظار عملکرد خوبی را داشت و این امر را همه می‌دانند که اگر کسی عقل را به کار نگیرد با خواندن هزار رکعت نماز بازهم دینش کامل نیست.

آیت‌الله طه محمدی خاطرنشان کرد: حضور در عرصه سیاست دارای دو شرط صاحب‌نظر بودن و داشتن تقوای سیاسی است که اگر این دو در کنار هم نباشد مشکلات زیادی به بار خواهد نشست.

وی استفاده از نخبگان را گامی مهم در پیشبرد اهداف برشمرد و گفت: دشمن از انسان می‌ترسد و دو کانونی که می‌تواند انسان‌ساز باشد حوزه و دانشگاه است.

امام جمعه همدان افزود: به این دلیل است که دشمن به هر عنوانی در حال تخریب این دو نهاد مهم است و به دنبال تضعیف وظیفه این مکان‌های مقدس می‌باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تأکید کرد: بنده در کنار شما هستم و خواهم بود و این نکته را نباید فراموش کنیم که اگر اشتباهی از کسی سر زد با اولین اشتباه او را نابود نکنیم چراکه همه ما برادران و خواهران دینی هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha