شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه محمود آباد

حوزه/ حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که مسؤولان به ویژه دولت و قوع قضائیه باید با بر هم زنندگان آرامش اقتصاد کشور با قدرت برخورد کنند، گفت: نباید بگذاریم عده ای سودجو از بیت المال برای رسیدن منافع شخصی خود سوء استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در نشستی با جمعی از مسئولان این شهرستان به فضاسازی های دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم و مسؤولان باید مراقب این فضا سازی ها باشد و در جهت خنثی سازی آن گام بردارند.

وی با بیان این که امروز هدف اصلی دشمن در عرصه اقتصادی است، افزود: دشمن با فشار اقتصادی تلاش می کند بسترهای اعتراضات عمومی در کشور را فراهم کند.

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که مردم نباید فریب این فضا سازی ها و جنگ روانی دشمن را بخورند، خاطرنشان کرد: مردم ما به خوبی می دانند که بیشترین کسانی که از این فضاسازی ها لطمه می خورند خود آنها هستند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که متأسفانه فضای موجود در کشور در حوزه مسائل اقتصادی فشار بسیاری را به اقشار آسیب پذیر جامعه وارد کرده است، بیان داشت: مردم و مسئولان نباید بگذارند که فضاسازی دشمن موجب به هم ریزی نظم و انسجام اقتصادی کشور شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نباید عامل همه این مشکلات و بی تدبیری ها را به خارج کشور نسبت داد، گفت: با عملکرد مدیران بخش های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی می توان همه این مشکلات را رفع کرد.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که مدیریت فضای موجود نیازمند تدبیر و دوراندیشی است، خاطرنشان کرد: مدیران کشور باید با یک برنامه ریزی مناسب بستری را برون رفت از شرایط نامناسب اقتصادی امروز فراهم کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که متأسفانه عملکرد مسؤولان در حوزه مسائل اقتصادی رضایت نخش نبوده است، تصریح کرد: دولت نتوانست در تحقق وعده های اقتصادی خود به مردم موفق عمل کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که افزایش بی رویه قیمت ها و همچنین به وجود آمدن یک شرایط آشفته در بازار ارز مشکلات بسیاری در جامعه به وجود آورده است، بیان داشت: می توان با یک مدیریت صحیح و انقلابی از همه این مشکلات عبور کرد.

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که مسئولان باید زودتر از این ها صدا مردم را می شنیدند و برای رفع مشکلات تدبیری می کردند، گفت: وجود کم کاری و بی تدبیری در بخش اقتصادی دولت کاملاً مشهود است که باید به سرعت رفع شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که نمایندگان مجلس نیز به جای سرگرم شدن در عزل و نصب های ریز و درشت شهرها نظارت خود را در مسائل اساسی کشور بیشتر تقویت کنند، افزود: در حال حاضر نیز نمایندگان ملت وظیفه دارند با نظارت دقیق بر عملکرد دولت در جهت رفع مشکلات اقتصادی به وجود آمده با همراهی سایر قوا تدبیر کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم کشورمان که این گونه پای انقلاب و نظام اسلامی ایستادند نباید به دلیل بی تدبیری مدیران و مسؤولان این گونه فشارهای اقتصادی را تحمل کنند، گفت: مردم از شعار و وعده های بی پشتوانه خسته شده اند و مسئولان باید وعده های عملی به مردم بدهند.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که دولت و سایر مسئولان کشور با پشتوانه مردمی می توانند کارهای بزرگی در این کشور انجام دهند، گفت: در حال حاضر یکی از مهم ترین و ضروری ترین خواسته ها و نیازهای مردم رفع فوری مشکلات و بحران های اقتصادی است.

وی با انتقاد از واردات بی رویه برخی کالاهای غیر ضروری به کشور، این اقدام را به سد مهلکی برای تولیدات داخلی دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان به جای واردات بی رویه کالاهای غیر ضروری در جهت بهره گیری از ظرفیت و توان داخلی استفاده کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز راه نجات کشور بهره گیری از توان داخلی است، تصریح کرد: با تکیه بر توان دیگران نمی توانیم کشور را اداره کنیم و به حتم دچار مشکلات دیگری خواهیم شد.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که مسئولان به ویژه دولت و قوع قضائیه باید با بر هم زنندگان آرامش اقتصاد کشور با قدرت برخورد کنند، بیان داشت: نباید بگذاریم عده ای سودجو از بیت المال برای رسیدن منافع شخصی خود سوء استفاده کنند.

وی با بیان این که مردم به مسئولان اعتماد کردند و امروز وظیفه مسئولان است که پاسخ اعتماد مردم را بدهند، افزود: مسئولان باید تا فرصت باقی  سر انگشتان فساد اقتصادی، گرانی، رانت بازی را که برای شناخت آنان زحمت زیادی لازم نیست، شناسایی و به دست عدالت بسپرند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha