جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار عوامل سریال سر دلبران با آیت الله اعرافی

حوزه/ کارگردان برجسته سینما و تلوزیون بیان کرد: همیشه در تولیدات خود سعی کرده که به معارف دینی و دین خدا خدمت کنم؛ امید به آن دارم که ساخت چنین برنامه هایی با محور قراردادن مسایل ارزشی و ارایه الگوی زندگی دینی هدیه ای برای اموات خود که از آموزه های دین مبین اسلام بفرستم.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، امیرحسین لطیفی ظهر امروز در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه گفت: در مدت زمان تولید فیلم، کرامات و عنایات معنوی بسیاری به حسب فعالیت در عرصه هنری دین، نصیب بنده شده است.

وی افزود: در کل فعالیت های هنری که در این سالها انجام داده ام همیشه سعی داشته ام که به مقولات فاخر دینی و ارزشی و مقدس بپردازم که برکات آن را نیز به کرات در زندگی شخصی خود دیده ام؛ حتی در سریال هایی چون دودکش نیز سعی کردم مبانی دینی و ارزشی را حتی پای سفره و در دعای سفر به مخاطبان گوشزد کنم.

این کارگردان برجسته کشور بیان کرد: در این سالها همیشه سعی کرده ام که مقولات ضد دینی و ضد ارزشی از جمله تهمت، غیبت و بی آبرو کردن مردم را به شدت نکوهش کنم؛ باید به مردم آموزش دهیم که دیگران را قضاوت نکنند و به آنها برچسب نزنند؛ وقتی بیان می شود که حتی در حشر نیز افراد را به اسم مادران خطاب می کنند به این معنی است خداوند در روز قیامت هم سعی می کنند که بنده اش را بی آبرو نکند، پس چرا این صفت زشت و ناپسند در رفتار برخی مسلمانان هنوز مشاهده می شود؟.

وی گفت: همیشه در تولیدات خود سعی کرده که به معارف دینی و دین خدا خدمت کنم؛ امید به آن دارم که ساخت چنین برنامه هایی با محور قراردادن مسایل ارزشی و ارایه الگوی زندگی دینی هدیه ای برای اموات خود که از آموزه های دین مبین اسلام بفرستم چون در آموزه های دین مبین اسلام است که چه هنری بهتر از اینکه یک فرزند با عمل صالح خود نیکی و خیر و حسنه در پرونده پدر و مادر مرحوم خود قراردهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha