پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی مرادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار گفت: مردم باید در توطئه جدید دشمنان نظام هوشیار و بصیر باشند و اجازه ندهند جنگ روانی دشمن کشور را به سمت و سوی بی نظمی سوق دهد.

حجت الاسلام علی مرادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به نیاز ضروری کشور به همت مسئولان در حوزه اقتصادی، اظهار داشت: در حال حاضر دشمنان تمام قدرت خود را بر روی تضعیف سیستم مالی و اقتصادی ایران متمرکز کرده اند.

امام جمعه شهرستان بیجار ادامه داد: به تازگی هم برای افزایش فشارهای اقتصادی خود بر ایران و تضعیف اقتدار این نظام در منطقه و جهان؛ بحث کنوانسیون FATF را که ماهیتی استکباری دارد، مطرح کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه دشمن با استفاده از برخی عوامل خارجی و داخلی به دنبال تزریق نوسان به بازار به ویژه بازار سکه و ارز است و با این کار می خواهد زیربنای نارضایتی ها در کشور را توسعه و به تمام شهرهای ایرن بکشاند.

حجت الاسلام مرادی عنوان کرد: مردم باید در این توطئه جدید دشمنان هوشیار و بصیر باشند و اجازه ندهند که جنگ روانی دشمن کشور را به سمت و سوی بی نظمی سوق دهد.

وی با تاکید بر اینکه بازاریان همواره یار و یارو انقلاب اسلامی بوده و هستند و از عوامل اصلی پیروزی انقلاب بر رژیم ستم شاهی بوده اند، بیان داشت: دولت و سازمان های نظارتی وارد بازار سکه، طلا و ارز شوند و سود جودیان و سوءاستفاده کنندگان از این وضعیت را شناسایی نمایند.

امام جمعه شهرستان بیجار در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه تضعیف اقتصاد کشور زمینه نفوذ دشمنان را تسهیل می کند، عنوان کرد: دشمنان 4 دهه است که می خواهند به هر وسیله ای که شده، در نظام نفوذ کنند خواه این عامل داخلی باشد خواه خارجی.

حجت الاسلام مرادی اظهار کرد: باید راه های نفوذ دشمنان را با هوشیاری، روحیه انقلابی و پیروی از ولایت فقیه و پایبندی به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ببندیم و تحقق این امر نیازمند همراهی و هوشیاری ملت ایران است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha