جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهدویت

حوزه/ دبیر جشنواره ملی مهدویت از برگزاری اولین نشست از سلسله نشست‎های جشنواره ملی مهدویت در قم خبرداد.

‌علی حسینی در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» گفت: اولین جشنواره ملی مهدویت به همت جهاددانشگاهی واحد استان قم و با مشارکت نهادهای مختلف حوزوی و دانشگاهی و اجرایی و فرهنگی، کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: این جشنواره از بخش های مختلف علمی پژوهشی و فرهنگی و ادبی و هنری تشکیل شده و در بخش پژوهشی، موضوع خاصی با عنوان مهمترین چالش های باورمندی مهدوی و مهدی باوری(عج) تشکیل شده است.

دبیر جشنواره ملی مهدویت اظهارکرد: به منظور ایجاد یک موج علمی و فرهنگی و همچنین به کار گیری تمام ظرفیت ها در توسعه و ترویج مهدویت و پاسخ به شبهاتی که امروز از سوی دشمنان و معاندین و... مطرح می شود، سلسله نشست هایی در این خصوص تعریف شده است.

وی گفت: قرار است که سلسله نشست های مهدوی با موضوع اصلی جشنواره به شکل مستمر و با مشارکت دستگاه ها و نهادهای مختلف حوزوی و دانشجویی و ملی در قالب های مختلف برگزار شود و سعی می شود که در این نشست ها به مباحث چالشی و کاربردی در این حوزه پرداخته شود.

حسینی اظهارکرد: اولین نشست از سلسله نشست های جشنواره مهدویت با موضوع آسیب شناسی باورمندی به مهدویت روز سه شنبه 12تیرماه ساعت 10:30 با حضور دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم و دکتر صابر جعفری معاون مرکز تخصصی موعود(عج) در موسسه آینده روشن برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha