جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقات قران

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان گفت: بیش از ۲هزار نفر اصفهانی روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر ماه در مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام سید محمد هادی روح الامینی با اعلام این خبر، اظهار داشت: باتوجه به هماهنگی های به عمل آمده و اقدامات انجام شده، مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان اصفهان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک و ناحیه دو، در روزهای 13 و 14 تیر ماه برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: این دوره از مسابقات ویژه افراد بالای 18 سال و با حضور یک هزار نفر برادر و یک هزار و 200 نفر از خواهران در رشته های حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، قرائت، دعاخوانی، اذان، مداحی و... برگزار می شود که محل برگزاری مسابقات خوهران حرم مطهر علامه مجلسی(ره) است و برادران نیز در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) خیابان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان خاطر نشان شد: امسال با تعاملی که با مراکز و موسسات قرآنی سطح شهرستان اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه استان، فرماندهی نیروی زمینی، هوایی و هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در استان اصفهان و کانون مداحان اصفهان انجام شده، این دوره از مسابقات با رونق بیشتری برگزار می شود.

حجت الاسلام  روح الامینی خاطرنشان کرد: داوران این دوره از مسابقات از بین نخبگان استانی و کشوری انتخاب شده اند و در پایان رقابت های این دوره نیز در هر رشته 6 نفر از نفرات برگزیده برای شرکت در مرحله استانی این دوره از مسابقات به اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان معرفی می شوند و طی مراسمی نیز از این نفرات برگزیده با اهدا جوایز نفیس تجلیل می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha