جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر عامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: بیش از ۷۰ برنامه ملی و استانی در دهه کرامت پیش بینی شده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ،محمود رضا برازش پیش از ظهر یکشنبه در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با آیت  الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، به توضیح مهم ترین برنامه های بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در این دهه پرداخت.

وی گفت: گلباران حرم رضوی در آغاز دهه کرامت، مطرح کرد: بزرگداشت ورود امام رضا(ع) به نیشابور، برگزاری همایش «چهل حدیث رضوی» در سبزوار و همایش «آواها و نواهای رضوی» در تربت جام از جمله برخی برنامه‌های شاخصی است که در دهه کرامت برگزار می‌شود.

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) با بیان اینکه بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، بیش از 70 برنامه ملی و استانی در دهه کرامت برگزار می‌کند، افزود: در خصوص اشاعه فرهنگ رضوی و در جهت مشارکت عموم مردم در برنامه‌های دهه کرامت، جشن ولادت حضرت رضا(ع) در یکصد مسجد استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این نکته که جشن‌های دهه کرامت با همکاری دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی برگزار می‌شود، گفت: بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) برنامه‌هایی از جمله گلباران آستان حضرت معصومه(س) و حضرت احمد بن موسی(ع) و شاهچراق را نیز در آغاز دهه کرامت انجام خواهد داد.

 برازش با بیان اینکه در تمام استان ها ی کشور در حوزه های فرهنگ، هنر، رسانه برنامه ها ی مختلفی خواهیم داشت، تصریح کرد:  در عرصه بین الملل نیز برنامه هایی با حمایت مجمع تقریب مذاهب تدارک دیده ایم.

وی از همکاری خوب رسانه  ها در برنامه های دهه کرامت اشاره کرد و گفت: سال گذشته استقبال خوبی از برنامه ها شد و برخی برنامه ها چون جشنوراه شعر در آذربایجان  و جشنواره شعر در خوزستان به زبان عربی و نیز جشنواره آوا و نما در تهران جنبه بین المللی پیدا کرده است.

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) عنوان کرد: این برنامه ها در دهه کرامت علاوه بر توجه مردم به اهل بیت(ع) موجب ارتقای هنر دینی هم شده است و هنرمندان کشور به طریقه مختلف ارادت خود را اعلام می دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha