شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) گفت: در دهه کرامت علاوه بر برنامه های داخلی برنامه هایی در صحن بین الملل چون اعزام سفیران کرامت در یازده کشور و برگزاری اولین نشست تخصصی توریسم و معنویت را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام جواد بهشتی ‌پور پیش از ظهر یکشنبه در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با آیت  الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، اظهار داشت: آستان حضرت معصومه(س) برای ایام دهه کرامت برنامه های مختلفی تدارک دیده است.

وی افزود: شعار امسال ما خدمت کریمانه است و در این راستا برنامه هایی با موضوعات مختلف چون ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)، خادمان خاندان اهل بیت نماد خدمت کریمانه، وقف و نذر  کرامت جاودانه انجام می گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) افزود: امسال در دهه کرامت فعالیت ها را در 4 محور برنامه ریزی کرده ایم که این برنامه ها با استقبال از کاروان زیر سایه خورشید و تعویض پرچم آغاز می گردد.

وی تصریح کرد: در صبح میلاد حضرت معصومه(س) افتتاح جشن های ده کرامت خواهیم داشت و برنامه ها و همایش هایی برای بانوان و ویژه نوجوانان با نام ایوان آینه رونمایی می شود.

حجت الاسلام بهشتی پور گفت: در حوزه بین الملل جشن بزرگ همراهی در صحن فاطمی را با حضور اقشار مختلف خواهیم داشت و نمایشگاه بهشت بانو و نمایشگاه فرهنگی و هنری را در صحن صاحب الزمان حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

وی به برگزاری برنامه هایی در سطح استان در دهه کرامت اشاره کرد و افزود: جشن بزرگ دختران آفتاب برای اولین بار برگزار می شود و نیز اجتماع بزرگ مردمی و هیئات مذهبی در صحن امام رضا(ع) را خواهیم داشت.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) ابراز کرد: یکی از مواردی که همیشه دغدغه ما بوده، این که جشن ها را مردمی برگزار کنیم؛ لذا جشنواره بزرگ مردمی کرامت با  این هدف در قالب سه برنامه ملی و 8 برنامه استانی برگزار می شود.

وی برگزاری مسابقه حدیث کرامت، برپایی ایستگاه های کریمانه، آذین بندی محلات، جشن دختران آفتاب و کاروان کرامت را از برخی برنامه های دهه کرامت برشمرد.

حجت الاسلام بهشتی پور گفت: در حوزه بین الملل اعزام سفیران کرامت در یازده کشور و برگزاری اولین نشست تخصصی توریسم و معنویت و تکریم سفیران بین الملل مهمان کریمه اهل بیت(ع) را خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha