چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با آیت الله اعرافی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت گفت: تلاش بر این است ۳۵ دستگاهی که دور هم جمع شدند برنامه های مختلفی را تدارک دیده اند و تلاش است تا فعالیت ها به سمت مردمی بودن حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با آیت الله اعرافی، اظهار داشت: آیت الله اعرافی یکی از تأثیر گذار ترین افراد جمهوری اسلامی ایران است که فعالیت های ارزشمندی را در حوزه و جامعه المصطفی به خصوص در عرصه بین الملل انجام داده است.

وی گفت: شورای بزرگداشت دهه کرامت سال هاست فعالیت دارد و تلاش بر این است 35 دستگاهی که دور هم جمع شدند بستر سازی را انجام دهند تا مردم فضای معنوی این ایام را بهتر و بیشتر درک کنند.

دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور تصریح کرد: بیشتر به سمتی حرکت خواهیم کرد که که خود مرم به میدان آیند و این جشن ها به صورت مردمی برگزار شود همانند بسیاری از جشن های نیمه شعبان.

وی گفت: بر طبق فرمایش مقام معظم رهبری شعار امسال شورای بزرگداشت دهه کرامت«خدمت کریمانه» است و همه در راستای این شعار تلاش می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی با بیان اینکه این شورا هماهنگ کننده فعالیت هایی است که انجام می شود، افزود: در بین اعضای شورا همدلی خوب و بالایی وجود دارد.

برگزاری جشنواره سرود رضوی در قم

سیدموسی حسینی‌کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم  نیز در این دیدار، اظهار داشت:  قم با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا(ع) اولین جشنواره سرود رضوی را در دهه کرامت برگزار خواهد کرد که تا کنون بیش از 130 اثر در این خصوص  به دست ما رسیده است.

وی اجرای تئاتر و  شب شعر را از برخی برنامه های اداره ارشاد در دهه کرامت برشمرد و افزود: خوب است بسیاری برنامه های این دهه در طول سال نیز ادامه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha