سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مهدیان نسب

حوزه/ فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه بیش از ۶۰ افسر مجرب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه تذکر لسانی به مردم را برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بر عهده دارند، گفت: همچنین بیش از ۱۰۰ هزار بروشور در خصوص برکات عفاف و حجاب و تبعات بدحجابی توزیع شده است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، سردار مهدیان نسب، امروز در نشست عفاف و حجاب در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با اشاره به این که نیروهای انتظامی برای برقراری ثبات و نظم و حفظ ارزش های اسلامی در جامعه تمام تلاش خود را به کار می گیرند، گفت: مساله عفاف و حجاب در جامعه اسلامی مساله ای لازم و ضروری برای حفظ کیان خانواده و ارزش های اسلامی است و باید در این زمینه همه بسوی نهادینه نمودن این فرهنگ در جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه 25 مرکز مشاوره و مددکاری در حوزه های فرهنگی و یک مرکز مشاوره برای تحکیم ارزش های خانواده توسط فرماندهی انتظامی استان لرستان فعال است، افزود: این مراکز، مشاوره های فرهنگی را برای تحکیم ارزش های دینی به مخاطبان ارائه می دهند .

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 840طرح امنیت اخلاقی در استان لرستان برگزار شده، خاطر نشان کرد: در راستای اجرای این طرح بیش از 390 موتورسیکلت مزاحم توقیف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه بیش از ۶۰ افسر مجرب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه تذکر لسانی به مردم را برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به عهده دارند، افزود:  همچنین بیش از 100 هزار بروشور در خصوص برکات عفاف و حجاب و تبعات بدحجابی توزیع شده است.

سردار مهدیان نسب در پایان بر لزوم همکاری دستگاه ها و نهادهای دینی فرهنگی برای همکاری و تعامل با پلیس برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha