جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تشرف جانبازان مدافع حرم به بارگاه منور ثامن‌الحجج (ع)

حوزه/ مدیر امور زائران معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از تشرف ۴۵ نفر از جانبازان و مدافعان حرم حضرت زینب (س) به بارگاه منور ثامن‌الحجج امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مسعود مجردی با اشاره به تشرف جانبازان مدافع حرم به بارگاه منور ثامن‌الحجج(ع) اظهار داشت: با مساعدت آستان قدس رضوی 45 نفر از جانبازان مدافع حرم لشکر زینبیون از استان قم به حرم مطهر امام علی بن موسی‌الرضا(ع) مشرف شدند.

مدیر امور زائران معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان این که این گروه از زائران به مدت 3 روز میهمان حرم ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا(ع) خواهند بود، تصریح کرد: این گروه از زائران علاوه بر زیارت مضجع منور رضوی از ویژه‌برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر امام رضا(ع) بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه تغذیه این زائران بر عهده معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی خواهد بود، افزود: این گروه از جانبازان پرافتخار حریم ولایت در مدت حضور خود در مشهد تمام وعده‌های غذایی را میهمان آستان قدس رضوی و یک وعده نیز میهمان مهمانسرای حضرت رضا(ع) خواهند بود.

مجردی با بیان اینکه مدافعان حرم حق زیادی به گردن ما دارند، خاطرنشان کرد: این عزیزان با اراده‌های پولادین و با تمام وجود از حریم ولایت دفاع کردند و در این راه سلامتی خود را از دست دادند. افتخار می‌کنیم که توفیق خدمت به این بزرگواران را داشته باشیم.

لازم به ذکر است؛ در دو سال گذشته بیش از 700 هزار نفر از زائران محروم و بی‌بضاعت عاشق زیارت مرقد مطهر حضرت رضا(ع) در قالب کاروان‌های مهر درخشان رضوی به مشهدالرضا(ع) مشرف شده و میهمان خوان گسترده امام مهربانی‌ها بوده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha