پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اردوی دانش آموزی مشهد

حوزه/ حجت‌الاسلام رمضانی از مبلغان منطقه ۱۴ تهران با اعلام این خبر، گفت: هدف از برگزاری این اردوی زیارتی ایجاد نشاط فکری و معنوی برای دانش آموزان و زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) است.

حجت الاسلام امیرحسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: به همت مبلغان منطقه 14 تهران و با همکاری حجت الاسلام محسن آدینه از مبلغان فعال منطقه 14، تعداد 50 نفر از دانش آموزان ممتاز و برگزیده مدرسه راهنمایی شهید توپچی،و مدرسه راهنمایی شهید افتخاری به اردوی معرفتی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

این کارشناس دینی با بیان اینکه اردوی علمي زیارتی مشهد مقدس ویژه دانش آموزان ممتاز مدارس راهنمایی شهید توپچی و شهید افتخاری واقع در منطقه 14 تهران می باشد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این اردوی زیارتی ایجاد نشاط فکری و معنوی برای دانش آموزان و زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) است.

وی افزود: بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی، برگزاری هیئت‌ دانش آموزی در حرم مطهر، و همچنین برنامه‌های تفریحی از جمله برنامه‌های این اردو است.

حجت الاسلام رمضانی در پایان با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های علمی و معرفتی ویژه دانش آموزان مدارس شهید توپچی و افتخاری در اردوی زیارتی مشهد، گفت: جلسات نشست علمی با عنوان روایتگری سیره شهدا، تمرین و اجرای سرود در حرم مطهر، تشکیل حلقه‌های معرفتی، و برگزاری هیئت دانش آموزی از دیگر برنامه‌های اردو است که هم اکنون در مشهد مقدس در حال برگزاری است. 313/42

                           

                           

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha