پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه ارزیابی اساتید خواهر

حوزه/ مدیر حوزه خواهران استان کردستان گفت: جلسه بررسی و ارزیابی اساتید متقاضی تدریس در حوزه علمیه خواهران کردستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، کار ارزیابی متقاضیان تدریس در حوزه علمیه خواهران استان کردستان، بعداز ظهر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان و نیز حجت الاسلام محمود صفی زاده در محل حوزه علمیه خواهران برگزار گردید.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان در حاشیه این جلسه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار کرد: خوشبختانه امسال خواهران متقاضی تدریس در حوزه علمیه استان کردستان نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

حجت الاسلام صفی زاده افزود: در جلسه امروز بیش از 17 استاد آمادگی خود را برای تدریس مقطع سطح 2 در حوزه علمیه خواهران اعلام کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان خاطرنشان کرد: متقاضیان تدریس در 4 گرایش فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآنی، عقاید و کلام و ادبیات عرب مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی در پایان گفت: جلسه ارزیابی متقاضیان در دو بخش علمی و مهارتی انجام پذیرفت و اساتید ضمن ارزیابی علمی، به تدریس آزمایشی سرفصل های تعیین شده نیز پرداختند تا علاوه بر سطح علمی، میزان تسلط بر متن و موضوع، فن بیان، مهارت های تدریسی، نحوه ارتباط با مخاطب و... آنان مشخص شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha