جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید جلال حسینی آستان قدس رضوی

حوزه/ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در هفته جاری ویژه‌برنامه‌های سخنرانی حرم مطهر رضوی با موضوع «تأثیر خدامحوری در زندگی انسان» برگزار می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: برنامه محوری حرم مطهر رضوی در هفته جاری در رواق امام خمینی(ره)، صحن جامع رضوی، مسجد گوهرشاد، رواق دارالحجه، صحن انقلاب و رواق حضرت زهرا(س) دایر است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: در این هفته حجج‌اسلام ناصر رفیعی، رضایی تهرانی، شریعتی‌تبار، فلاح‌زاده و واعظ شهیدی در رواق امام خمینی(ره)، صحن جامع رضوی و مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی، قبل و بعد از هر وعده نماز یومیه را زمان برگزاری سخنرانی، مداحی و قرائت ادعیه اعلام کرد و افزود: «عوامل سعادت در آینه‌قرآن و روایات»، «عوامل تقرب به خداوند» و «ارزش‌های اخلاقی در سیره اهل‌بیت(ع)» و «درس‌هایی از زندگی امام صادق(ع)» از موضوعاتی است که در محافل سخنرانی و فرهنگی مورد تبیین قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام حسینی از قرائت زیارت جامعه کبیره، دعای توسل و دعای کمیل در حرم مطهر رضوی خبر داد و خاطرنشان کرد: در دیگر اماکن و رواق‌های حرم مطهر رضوی نیز برنامه سخنرانی و حلقه‌های معرفت تدارک دیده‌شده است.

وی افزود: ویژه‌برنامه‌های متعدد و متنوعی چون حلقه معرفت، سخنرانی، روضه‌خوانی، پرسمان دینی و ... در رواق حضرت زهرا(س) و رواق حضرت معصومه(س) ویژه خواهران برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در پایان هفته نیز به مناسبت ایام شهادت امام صادق(ع) برنامه سخنرانی، مرثیه‌سرایی و روضه‌خوانی تدارک دیده‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha