پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تودیع و معارفه معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات

حوزه/ مراسم معارفه معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و قدردانی از معاون سابق این معاونت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مراسم معرفی حجت‌الاسلام و المسلمین حسام افروز معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات و قدردانی از آقای رضا نفری معاون سابق این مرکز صبح امروز در سالن جلسات مرکز خدمات برگزار شد.
همچنین در این مراسم دکتر مجید حدادی منش به‌عنوان سرپرست معاونت سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات انتخاب و از حجت‌الاسلام و المسلمین حسام افروز معاون سابق این مرکز قدردانی شد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این مراسم با قدردانی از زحمات آقای نفری در معاونت منابع انسانی و مالی مرکز خدمات گفت: در حوزه منابع انسانی، امور مالی و حقوقی، در مسئله آموزش کارکنان، تدوین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و اتمام پرونده‌های مالیاتی قدم‌های بلند و ارزشمندی برداشته شده است و خدا را باید شاکر باشیم.
وی بیان کرد: با تمام تلاش‌هایی که کرده اند هنوز با وضعیت مطلوب و مورد انتظار فاصله داریم و باید با تلاش بیشتر و با استفاده از تجربیات، نقاط ضعف و کاستی‌ها را جبران کنیم.
رئیس مرکز خدمات همچنین ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین حسام افروز در معاونت سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات گفت: در بحث بیمه و سلامت تحولات بسیاری در مرکز خدمات ایجاد شده است و تکیه بر اصل پیشگیری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مرکز بوده است.
وی افزود: در بحث پرونده الکترونیک پیشرفت‌های خوبی در مرکز خدمات انجام شده است و از مجموعه‌های همتراز جلوتر هستیم ولی باید در این بخش نیز عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: در بحث بیمه مکمل درمان قرارداد مرکز خدمات به یک الگو برای کل صنعت بیمه تبدیل شده است که بسیار ارزشمند است.
وی ابراز داشت: معاونت منابع انسانی و مالی، پشتیبان برنامه‌های مرکز است و اگر برنامه‌های مرکز بخواهد به‌خوبی اجرا شود باید به کمک این مجموعه باشد.
رئیس مرکز خدمات گفت: قانونمندی و درعین‌حال تسهیل‌کننده بودن امور در راستای اهداف و مأموریت‌های سازمان، یک هنر است که باید به جدیت در این معاونت انجام شود.
همچنین حجت‌الاسلام حسام افروز در این جلسه در سخنانی گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات در زمینه سلامت و بیمه ارائه کرد و از همکاران این معاونت برای تلاش در خدمت‌رسانی به طلاب و روحانیان قدردانی کرد.
آقای رضا نفری در این جلسه گفت: پست معاونت منابع انسانی و مالی به دلیل نقشی که در پشتیبانی و تسهیل گری در انجام رسالت‌های یک سازمان دارد فرصت بسیار بی‌نظیری برای خدمت‌رسانی است.
معاون سابق منابع انسانی و مالی مرکز خدمات تصریح کرد: تدوین اسناد مرکز خدمات، توجه به مسائل زیرساختی منابع انسانی، خاتمه پرونده‌های مالیاتی و اخذ مفاصا حساب از سازمان امور مالیاتی برای تمامی پرونده‌های مالیاتی مرکز خدمات و تأکید بر استفاده از کالای ایرانی ازجمله، فعالیت‌های معاونت منابع انسانی مالی مرکز خدمات در سال‌های اخیر بوده است.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha