جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: فشارهای اقتصادی هرگز ملت ایران را از انقلاب اسلامی زده نخواهد کرد و همواره مردم پای انقلاب ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز در جمع مردم شهرستان تاکستان در مسجد حجتی این شهر، گفت: دشمنان با رنگ و لعاب برای همه اقشار برنامه ریزی می کنند و ترفندهای مختلفی برای کاهش یاران جبهه حق دارند که اگر بصیرت نداشته باشیم، با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

عضو خبرگان رهبری، به مسئله مشکلات اقتصادی در جامعه پرداخت و بیان کرد: فشارهای اقتصادی هرگز ملت ایران را از انقلاب اسلامی زده نخواهد کرد و همواره مردم پای انقلاب ایستاده اند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مشکلات ما داخلی بوده و در داخل هم حل می شود، نباید به مذاکره چشم امید داشت، چرا که آمریکا به دنبال سلطه بر جهان است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: محور غربی و عربی و آل سعود مزدور برای از بین بردن مردم مظلوم یمن دست در دست هم گذاشته اند و بیش از سه سال است که این ملت مظلوم را بمباران می کنند و اوج توحش دنیای غرب را مشاهده می کنیم.

وی اظهار کرد: مردم و جوانان باید ماهیت آمریکای جهانخوار و فرهنگ مادی غرب را بشناسند و بدانند اینها به دنبال حقوق بشر نیستند، بلکه به دنبال چپاول و سلطه بر جهان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی عنوان کرد: امروز اروپا و آمریکا در کنار عربستان که هیچ دموکراسی در آنجا وجود ندارد، قرار دارند و با هم علیه ملت مظلوم یمن متحد شده تا آنان را از پای درآورند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد:  حرکت پشت سر رهبر معظم انقلاب موجب دستیابی به اهداف انقلاب، امام راحل، رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میشود.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد:  تبعیت از ولایت فقیه و حرکت پشت رهبر رهبر فرزانه انقلاب و اجرای سیاستهای کلی ترسیم شده از سوی ایشان را باید اولویت جدی تمام برنامه های خود قرار دهیم.

  نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز دشمنان از همه امکانات برای مقابله با ارزش های دینی استفاده می کنند و خانواده ها و فرزندان ما درمحاصره عقاید نابود کننده آنها قرار دارند که باید هوشیار باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha