شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیریت جهادی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: با روحیه جهادی بود که فرزندان این مرز و بوم در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادند و در در عملیات ها شرکت کردند و همیشه سر افراز بیرون آمدند، امروز هم اگر از مدیریت جهادی فاصله بگیریم، از پیشرفت دور می مانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام محمد محبی، امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین گفت: اخلاص برکت هر کار و اقدامی است و یقینا اگر کاری بدون اخلاص انجام شود، به نتیجه ای که باید نمی رسد.

 عضوشورای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: اخلاص مراتبی دارد و رسیدن به آن نیازمند مجاهدت و مراقبت از نیت و کردار است و اگر اخلاص نباشد منیت و خودخواهی بروز می کند که آفتی برای جامعه اسلامی و مدیریت جهادی است.

مسئول مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین افزود: کشور ما با توجه به نوع و نگرش آزادیخواهانه و نظام مقدس اسلامی، دشمنان زیادی دارد که هرگز ما را راحت نمی گذارند، لذا شرایط ما همواره یک شرایط ویژه است.

وی اظهار کرد: مسئولین ودلتمردان باید به فکر اشتغال جوانان باشند و از اینکه بیگانگان کشور ما را تهدید نمایند هیچ گاه نهراسند و در مقابل تهدیدها و تحریم ها به خوبی ایستادگی نمایند.

حجت الاسلام محبی در پایان گفت: با روحیه جهادی بود که فرزندان این مرز و بوم در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادند و در در عملیات ها شرکت کردند و همیشه سر افراز بیرون آمدند، امروز هم اگر از مدیریت جهادی فاصله بگیریم، از پیشرفت دور می مانیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha