سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ دیدار عوامل سریال سر دلبران با آیت الله اعرافی

حوزه/ عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای طلاب گفت: بی شک تعامل اهالی هنر و رسانه با حوزویان ، زمینه دست یابی به زبان مشترک را میان آن ها فراهم می کند.

حفیظه مهدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به این که برگزاری نشست نقد و بررسی سریال سر دلبران ، حرکت خوبی در راستای تقویت ارتباط و تعامل اصحاب رسانه و هنر با حوزویان صاحب نظر در این عرصه می باشد، اظهار داشت: این گونه نشست ها و جلسات مشترک باعث می شود که طرفین به تبادل نظر و اطلاعات بپردازند و به این وسیله هم اهالی هنر و فیلمسازان با نظرات و دیدگاه های حوزویان آشنا شوند و هم این که حوزویان نیز آشنایی و اشرافیت بهتری نسبت به شرایط و اقتضائات هنری و رسانه ای کشور پیدا کنند.

وی افزود: به عقیده بنده این گونه نشست ها باید تداوم داشته باشد و مهم ترین مساله در این میان رسیدن به زبان مشترک است چرا که فضای حوزه با فضای سینما و تلویزیون و به طور کلی متفاوت است و لذا این نشست ها و گفت و شنودهایی که در آن می شود، بسیار به تحقق این هدف کمک کند.

این کارشناس و پژوهشگر عرصه هنر و رسانه همچنین خاطرنشان کرد: البته باید تلاش کرد که این نشست ها تخصصی تر برگزار شود و به صورت گفتگو و دیالوگ میان طرفین باشد، ضمن آن که خوب است هر چه بیشتر و بهتر از طلابی که با مباحث هنری و رسانه ای آشنایی کافی دارند در این باره استفاده شود.

وی گفت: البته به شخصه مخالف برگزاری نشست عمومی نیستم اما معتقدم برای رسیدن به زبان و درک مشترک باید جلسات تخصصی تر برگزار شود تا به این وسیله مباحث به صورت ریز و جزیی دنبال و پیگیری شود و خروجی مطلوب از آن حاصل شود.

۳۱۳/۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha