پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
درخواست پلیس منچستر برای شناسایی عامل تهاجم به دختر محجبه

حوزه/پلیس منچستر عکسی از یک مرد سفیدپوست را که در رستورانی در جنوب شهر حجاب یک دختر مسلمان را از سرش کشیده، منتشر کرده و از مردم برای شناسایی این فرد کمک خواسته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از msn، پلیس منچستر در انگلستان از مردم برای یافتن مردی که حجاب یک دختر مسلمان را در رستورانی از سرش کشیده بود کمک خواست.

به گفته پلیس منچستر، این مرد حجاب دختر مسلمانی را که همراه با دوستان و همکارانش در رستوران «فارم بار اند گریل» در پایین شهر نشسته بودند، از سرش کشیده است. این حادثه ماه گذشته در تاریخ 22 ژوئن در ساعت 4:45 عصر رخ داد و دختر مسلمان 25 سال سن داشته است.

پلیس منچستر می گوید:  این مرد پیش از اینکه دست به چنین کاری بزند هیچ سخنی به زبان نیاورده، ناگهان به سمت دختر رفته و حجاب او را از سرش کشیده و در حین این اقدام به چانه و سر دختر آسیب رسانده است.

پلیس او را یک مرد سفید پوست 40 -45 ساله با موهای سیاه رنگ معرفی کرده است. یکی از همکاران دختر محجبه پس از این حادثه و پیش از فرار فرد متجاوز از رستوران، با گوشی تلفن همراه از او عکس گرفته است. پلیس هم اکنون تصویر مهاجم را در رسانه های خبری نیوهمپشایر منتشر کرده و در عین حال از مردم برای شناسایی او کمک خواسته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha