جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با آیت الله مجتهد شبستری در مدرسه ایروانی تهران دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌ هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌شرقی، در سفر چند روزه به استان تهران، با حضور در مدرسه علمیه ایروانی، با آیت الله محسن مجتهدشبستری نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق تبریز دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات چندین ساله نماینده سابق ولی فقیه در استان به تشریح آخرین وضعیت حوزه علمیه آذربایجان پرداخت و اظهار داشت: تمام همت و تلاش خود را جهت افتتاح و راه‌اندازی حوزه علمیه ثامن الحجج(ع) تبریز به عنوان بزرگترین مرکز آموزش علوم اسلامی غرب کشور به کار گرفته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین آل ‌هاشم افزود: ارتقای ظرفیت پذیرش طلبه در حوزه علمیه برادران و توسعه مدارس علمیه خواهران در دستور کار قرار دارد.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: نیازمند بهره‌ مندی از تجربه ‌های ارزشمند آیت الله مجتهدشبستری در جهت مدیریت و ارتقاء سطح حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی هستیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌شرقی همچنین ضمن بازدید از حوزه علمیه آیت الله ایروانی، با جمعی از طلاب این مرکز علوم دینی دیداری صمیمی داشت و مدیریت آیت الله شبستری در این حوزه را فرصتی مغتنم برای طلاب تهران عنوان کرد.

عیادت از آیت الله علامی، دیدار با رییس سازمان عقیدتی سیاسی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، حضور در جمع طلاب شرکت کننده در دوره آموزشی، تربیتی و بصیرتی لاحقان ولایت یادبود ارزش های فراموش شده در اردوگاه سیدالشهدا از دیگر برنامه های امام جمعه تبریز در سفر به تهران بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha