پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حفظ شود چراکه این فرهنگ عزت‌آفرین بوده و مایه افتخار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری، امروز در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام «علی بختیار آزاد» و جانباز سرافراز «فرج‌الله سملی»، گفت: آرامش و استقلال امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدا، ایثارگران و خانواده‌های این عزیزان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به اینکه شهدا از جان خود برای آزادی و استقلال ایران اسلامی گذشتند، افزود: امروز ملت ایران باید قدردان آن از خود گذشتگی‌ها باشند و با سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از آنان دلجویی کنند.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری همواره بر زنده نگه‌داشتن یاد شهدا تأکید دارند و فضیلت این مهم را کمتر از شهادت نمی‌دانند، لازم است که ما نیز در راستای ایجاد جامعه ولایی که مورد نظر شهدا گران‌قدر است از هیچ تلاشی فروگزار نکنیم.

وی تصریح کرد: عزت و استقلالی که اینک در کشور شاهد آن هستیم و پیشرفت‌های خوبی که در تمامی عرصه‌ها به وجود آمده، مرهون خون پاک شهداست که ان‌شاءالله بتوانیم گوشه‌ای از زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

تشکری یادآور شد: خانواده‌های معظم شهدا با صبر و استقامت خود حماسه بزرگی را در تاریخ ایران اسلامی آفریدند و جامعه باید حق این خانواده‌ها را آن‌گونه که شایسته است، ادا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha