چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
ماموستا شیرزاد ایزدی

حوزه/ کارشناس علوم دینی اهل سنت گفت: امروز نقش عربستان در تحقیر کشورهای اسلامی منطقه کمتر از نقش رژیم جعلی اسرائیل نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سنندج، ماموستا شیرزاد ایزدی، امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز جنایت بشری آمریکا در ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایرباس ایران برگزار شد، در جمع طلاب اهل سنت شهرستان مریوان اظهار داشت: در قرن اخیر اگر به تاریخ سیاسی جهان نگاهی داشته باشیم، بی شک در هر جنایت، کودتا و... ردپایی از آمریکایی یا عُمالش دیده می شود.

این کارشناس علوم دینی اهل سنت با تاکید بر اینکه سیاست سلطه طلبی، خصیصه مستکبریان است، گفت: نظام های استعماری و استکباری برای رسیدن به مطامع و منافع کوتاه مدت و بلندمدت خود هیچ اهمیتی به حقوق بشر نمی دهند که نمونه بارز آن قتل و عام صدها مسافر بیگانه هواپیمای مسافربری حجاج ایرانی در چنین روزی بود.

وی با اشاره به اینکه همواره جنگ سخت و نرم در دستور کار آمریکا و ایادیش علیه ملتها و نظام هایی همانند ایران است، بیان داشت: تمام کشورهایی که امروز داعیه حقوق بشر و دفاع از انسانیت را می زنند، خود روزی استعارگران بزرگ در سطح جهان بوده اند و چه جنایتهایی که در آن کشورها انجام نداده اند.

ماموستا ایزدی در ادامه با تاکید بر اینکه هرگز نباید به سخنان به ظاهر نرم سیاستمداران آمریکایی اعتماد داد، گفت: آمریکا نشان داده است که تنها خواسته و نیتش استثمار جهان سوم و کشورهای اسلامی است و متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی با وجود علم به این موضوع همواره به عنوان نوکر آمریکا در منطقه عمل می کنند.

این کارشناس علوم دینی اهل سنت افزود: امروز نقش عربستان در به آشوب کشاندن کشورهای منطقه کمتر از نقش رژیم جعلی اسرائیل نیست و این کشور به ظاهر اسلامی نماینده خواسته های نامشروع آمریکا در خاورمیانه شده است.

وی اظهار داشت: امروز عربستان که خود را خادم خانه خدا می داند، با دلارهای نفتی گروه های تروریستی را علیه سایر مسلمانان تجهیز می کند و این مایه شرمساری آل سعود است.

ماموستا ایزدی در پایان گفت: امروز نیاز جهان اسلام تنها وحدت، هوشیاری و بیداری در مقابل دسیسه های دشمنان است، لذا هر کسی چه سنی و چه شیعه از اختلافات مذهبی دم بزند، بی شک باید وی را نماینده دشمنان اسلام دانست. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha