جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 454844
۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
دیدار مسوولین حوزه کرمان با مدیر کل سازمان اوقاف استان کرمان

حوزه/ جمعی از هیئت امنای مدارس حوزه علمیه معصومیه و صالحیه کرمان در جلسه ای با حجت الاسلام اسماعیل تدینی، مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرمان، به بررسی وضعیت موقوفات حوزوی پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمان، جمعی از هیت امنای مدارس حوزه علمیه معصومیه و صالحیه کرمان در جلسه ای با حجت الاسلام اسماعیل تدینی، مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرمان، به بررسی وضعیت موقوفات حوزوی پرداختند.

 حجت الاسلام تدینی به آخرین وضعیت اراضی موقوفات مدارس حوزوی شهر کرمان اشاره کرد و گفت: رسیدگی به امور موقوفات حوزه علمیه باید زیر نظر مستقیم امام جمعه محترم ا باشد.

وی پراکندگی و تصرفات عدوانی  و بدهیهای کلان سازمانی به موقوفات حوزه علمیه را یکی از موانع برشمرد و افزود: اوقاف  ضمن  حفظ و حراست و پیگیری حقوقی این اراضی نسبت به سرمایه گذاری لازم در  ایجاد پروژههای عمرانی و احیاءموقوفات اقدام خواهد کرد.

حجت الاسلام تدینی با اشاره به پراکندگی و تصرفات اراضی موقوفات حوزههای علمیه استان کرمان، خاطر نشان کرد: مصارف و درآمد موقوفات حوزه های علمیه طبق  نیات واقف باید در خدمت به طلاب حوزوی و مدارس  علوم دینی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین اللهوردی، مدیر حوزه علمیه کرمان به همراه جمعی از معاونین و مسئول امور موقوفات در حوزه علمیه استان کرمان با حجت الاسلام تدینی دیدار داشت و در رابطه با مشکلات موجود در احیا موقوفات حوزه علمیه کرمان گفتگو و تبادل نظر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha